Kia Motors potwierdziła, że słynny tenisista Rafael Nadal („Rafa”) pozostanie globalnym ambasadorem marki Kia przez kolejne pięć lat.
Pochodzący z Hiszpanii zawodnik (do niedawna numer jeden wśród światowych graczy i zwycięzca 14 turniejów wielkoszlemowych) współpracuje z marką już od roku 2006.
Zobacz relacje:
Jak podano w czasie madryckiego ‘celebration party’ „Rafa” będzie kontynuował promowanie nowoczesnych i znanych ze swej jakości samochodów Kia oraz młodzieńczy i dynamiczny wizerunek tej marki na całym świecie. Dwudziestoośmioletni tenisista ma wciąż uczestniczyć w globalnych kampaniach reklamowych Kia, wykorzystujących TV, prasę i media społecznościowe. Swą obecnością na imprezach o charakterze międzynarodowym, m.in. sponsorowanym przez Kia turnieju Australian Open oraz liczących się wystawach motoryzacyjnych – uświetni publiczny odbiór marki Kia.
Podczas dziewięciu lat dotychczasowej współpracy z Kia, Nadal firmował różne przedsięwzięcia w różnych regionach świata: prowadził samochody w serii video- reklam Kia i był inicjatorem aukcji swojego pro_ceed’a na cele charytatywne.
– Kia Motors stała się jedną z czołowych marek samochodowych świata, a ja sam byłem świadkiem jej imponujących zmian. Dziewięć lat pracy z zespołem Kia było prawdziwą frajdą i cieszy mnie możliwość kontynuowania tego partnerstwa. Nie mogę się wprost doczekać, czym znowu zaskoczy nas ta marka… – powiedział Rafael Nadal.
– Rafa jest idealnym partnerem dla Kia, pomagając nam rozwijać markę na skalę światową. We wszystkim, czym się zajmuje, uosabia energię i dynamizm a więc to, co staramy się wkomponować w każdy model Kia. Jesteśmy niezwykle podekscytowani kontynuacją dalszej współpracy, w perspektywie co najmniej, kolejnych pięciu lat – komentuje Thomas Oh, wiceprezydent i dyrektor operacyjny (COO) Kia Motors Corporation.