KIA OFICJALNYM DOSTAWCĄ SAMOCHODÓW NA UEFA EURO 2016

kia_uefa1

W związku z nadchodzącymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej, podczas ceremonii na stadionie Saint-Denis we Francji Kia Motors Corporation przekazała flotę pojazdów na potrzeby UEFA.

Jako oficjalny sponsor odbywającej się co cztery lata imprezy, marka przekazała w sumie 447 pojazdów na cele transportowe narodowych drużyn piłkarskich, zespołów sędziowskich, działaczy, delegatów futbolowej Unii oraz zaproszonych VIP’ów.


Zobacz także:

SPORT


 

W uroczystości na stadionie Saint-Denis wzięło udział ponad 80 delegatów koreańskiego koncernu oraz federacji UEFA.

Kia Motors dostarczyła wszystkie samochody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem Komitetu Organizacyjnego UEFA EURO 2016. Flota pojazdów marki Kia obejmuje większość obecnej gamy modelowej: Sportage, Optima, Sorento, Carens, cee’d oraz Soul.

Producent uważa sponsoring piłki nożnej za istotny element strategii marketingowej oraz skuteczną metodę komunikacji ze swoimi klientami, ponieważ wspólna pasja do futbolu znakomicie sprzyja budowie trwałych więzi emocjonalnych.

Poza przekazaniem floty pojazdów na potrzeby UEFA EURO, jako oficjalny sponsor rozgrywek, Kia prowadzi dodatkowo szereg różnego rodzaju akcji promocyjnych. Zgodnie z podpisaną umową Kia otrzymała najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach turnieju. Marka będzie widoczna na biletach, w zakładce Euro 2016 na oficjalnej stronie internetowej UEFA i wydarzeniach poprzedzających mistrzostwa.

W ramach umowy Kia otrzymała także prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. Na stworzonym kilka lat temu przez Kia Motors Polska, popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage Kocham Football (ponad 1 166 000 fanów) prowadzone są konkursy i uruchamiane aplikacje, w których można wygrać bilety na mecze.

Lokalnie Kia Motors Polska prowadzić będzie w mediach kampanię przygotowaną przez centralę w Korei oraz agencję Innocean Worldwide. Spot został zaadoptowany poprzez dodanie polskich kibiców. Promowany będzie nowy SUV Kia Sportage, a także # HEARTOFTHEGAME.