Nowe logo oraz slogan marki, zaprezentowane w tym roku przez Kia symbolizują transformację. Marka zamierza być liderem branży mobilności.
Wpłynie to automatycznie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.
Zobacz także:
Logo jest symbolem nowej wizji marki oraz wartości, które chce oferować użytkownikom poprzez przyszłe produkty. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią znak przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności w dążeniu do tego celu.
– Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji. Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia.
Nowe logo zostało zaprezentowane podczas rekordowego pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.
Kia zaprezentowała również nowy Brand Slogan Movement that inspires. Szczegóły dotyczące nowej strategii, jak cel i filozofia marki, a także jej zastosowanie w przyszłych produktach zostaną przedstawione podczas wydarzenia pt. New Kia Brand Showcase. Odbędzie się ono w piątek, 15. stycznia.
NOWY DYREKTOR W POLSCE
Leszek Sukiennik, został nowym Dyrektorem Zarządzającym Kia Motors Polska. Zastąpił on przechodzącego na emeryturę Wojciecha Szyszko. Na nowym stanowisku odpowiedzialny będzie za całą działalność operacyjną marki Kia w Polsce, w szczególności za zwiększenie popularności nowej gamy ekologicznych modeli Kia z napędem hybrydowym oraz elektrycznym, rozwój sieci dealerskiej oraz obsługę posprzedażową.
– Dyrektor Szyszko zostawia firmę w bardzo dobrej kondycji. Cieszę się, że będę mógł pracować nad utrzymaniem tak imponującego tempa rozwoju marki Kia w naszym kraju. To ogromne wyzwanie. Jednak bardzo dobra sieć Autoryzowanych Dealerów w Polsce, bogata i nowoczesna gama modelowa Kia, oraz planowane już w 2021 debiuty modeli na nowych zaawansowanych technologicznie platformach, z ekologicznymi zespołami napędowymi, dają ogromne możliwości. Możliwości rozumiane przede wszystkim jako zwiększenie popularności marki wśród konsumentów w Polsce, co powinno się przełożyć na dalsze wzrosty sprzedaży samochodów marki Kia i wzrost udziału w rynku samochodów osobowych – powiedział Leszek Sukiennik.
Obecny Dyrektor Zarządzający, Wojciech Szyszko, po blisko 17 latach sukcesów i sprzedaniu ponad ćwierć miliona samochodów Kia zdecydował o przejściu na emeryturę. Szefem Kia Motors Polska został w maju 2004 roku.
– Z przyjemnością będę wspominał czas spędzony za sterami Kia Motors Polska. Uważam się za człowieka w pełni spełnionego zawodowo ponieważ praca w sektorze motoryzacji dała mi możliwość realizowania mojej pasji. Chcę podziękować całemu zespołowi za pomoc i wsparcie w ciągu tych wszystkich lat – powiedział Wojciech Szyszko.