Siedem lat gwarantowanych zwycięstw. Hiszpan Rafael Nadal po raz siódmy w karierze zwyciężył w wielkoszlemowym turnieju na kortach ziemnych im. Rolanda Garrosa w Paryżu (pula nagród 18,817 mln euro).
Tenisista z Majorki pokonał w finale Serba Novaka Djokovica 6:4, 6:3, 2:6, 7:5. Mistrz od 2006 r. jest ambasadorem marki Kia.
26-letni Nadal wystąpił w turnieju Rolanda Garrosa po raz ósmy z rzędu, ale triumfował w tej imprezie w latach 2005-08 oraz w ostatnich dwóch sezonach. Do tej pory dzielił rekord ze Szwedem Bjoernem Borgiem, który wygrywał w Paryżu w latach 1974-75 i 1978-81, teraz jest rekordzistą indywidualnie.
W 2006 roku zwycięzca już 11 turniejów wielkoszlemowych związał się z marką Kia. Rafael Nadal pozostaje gwiazdą prasowych i telewizyjnych kampanii reklamowych Kia oraz imprez promocyjnych, m.in. najważniejszych salonów i targów samochodowych.
Liczba siedem jest także symbolem rozwoju technologicznego firmy i troski o użytkowników pojazdów marki Kia. W 2006 r. koncern Kia wprowadził unikatową gwarancję na swoje produkty. Pierwszym samochodem objętym nią był model cee’d. Obecnie wszystkie oferowane przez producenta w Europie samochody osobowe, od miejskiego Picanto aż po potężne Sorento, są objęte siedmioletnią gwarancją.
Jest ona typu ‘bumper-to-bumper’ i dotyczy całego pojazdu (bez limitu kilometrowego w ciągu pierwszych trzech lat) − do łącznego przebiegu 150 000 km. Dla pojazdów fabrycznie nowych gwarancja na perforację wynosi nawet do 12 lat bez limitu km (zależnie od modelu), na powłoki lakierowe 5 lat (lub 150 000 km), na systemy audio i nawigacji 3 lata (lub 100 000 km) a na części zamienne, akcesoria i akumulatory – 2 lata.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.