Do dziesięciu marek i trzydziestu autoryzacji wzrósł potencjał dealerskiej części Holdingu 1. Nową marką, reprezentowaną przez należącą do Holdingu Grupę PGD, została Kia.
Salon o nazwie Eforia jeszcze w marcu wzbogaci ofertę Centrum Motoryzacyjnego Toruńska w Warszawie – największego w Polsce centrum dealerskiego.
Zobacz także:
Rozpoczęcie współpracy z marką Kia jest kolejnym ważnym krokiem rozwoju Grupy PGD i potwierdzeniem zapowiedzianej w ubiegłym roku ekspansji. Przypomnijmy, że w grudniu, tworząc dealerstwo Westmotor, Grupa poszerzyła swoje portfolio o inną nową markę – Opla i rozpoczęła działalność na zupełnie nowym dla siebie rynku – w Wielkopolsce.
Obecnie Grupa PGD reprezentuje Fiata, Forda, Hyundai’a, Mitsubishi, Nissana, Opla, Seata oraz Suzuki i prowadzi salony w Bielsku- Białej, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Sosnowcu, Tychach i Warszawie.
– Pozyskanie do współpracy w ostatnim czasie dwóch nowych marek z czołówki rankingu sprzedaży w Polsce jest dla nas kolejnym silnym impulsem wzrostowym – komentuje Grzegorz Hankus, Prezes Zarządu Grupy PGD.
Impulsów tych będzie więcej, bo obecnie, wespół z siostrzaną spółką − Infiniti Polska, Grupa kończy drugi etap budowy centrum motoryzacyjnego w Sosnowcu. Według zapowiedzi prezesa Hankusa, także w tym półroczu spółka sfinalizuje kolejne projekty dealerskie.