JEEP: NOWY GLADIATOR DLA UCZCZENIA 80-LECIA MARKI (CENY)

W jubileuszowym roku 80-lecia swojego istnienia, marka Jeep wprowadza na europejskie rynki nowego Gladiatora, czyli pickupa przeznaczonego dla Klientów prowadzących wyjątkowo aktywny styl życia.

Nowy Gladiator oznacza powrót marki do segmentu pickupów, po prawie 30 latach od wprowadzenia na rynek ostatniego pickupa Jeepa Comanche’a, produkowanego od 1986 do 1992 roku. Gladiator idealnie wpasowuje się w dziedzictwo marki Jeep, przykładając dużą wagę do głęboko zakorzenionej tradycji sięgającej 1947 roku, kiedy Willys Overland zaprezentował jednotonowego pickupa z napędem na cztery koła, bazującego na modelu CJ-2A.


Zobacz także:

PREMIERY

VOLKSWAGEN: MOŻNA ZAMAWIAĆ NOWEGO TIGUANA ALLSPACE


Po pierwszym pickupie, na przestrzeni 50 lat pojawiły się różne modele, które łączyły wspólne cechy. Należały do nich FC-150/170 (1957-1965), Jeep Gladiator/J Series (1963-1987), CJ-8 Scrambler (1981-1985) i Jeep Comanche (1986-1992), a więc ostatni pickup oferowany przez markę.

Nowy Gladiator wyposażono w zaawansowany silnik diesla Euro 6-D Final – najmocniejsza jednostka w swojej kategorii na europejskim rynku. Potężny 3,0-litrowy silnik MultiJet V6, montowany w europejskiej gamie Jeepa Gladiatora i wyposażony w system Stop-Start (ESS), generuje moc 264 KM przy 3600 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy o wartości 600 Nm w zakresie 1400-2800 obr./min.

Zaprojektowana i wyprodukowana w zakładzie Cento w Ferrarze jednostka napędowa wykorzystuje zaawansowaną technicznie turbosprężarkę z łożyskiem o niskim współczynniku tarcia, opracowaną tak, aby zapewnić jak najlepsze osiągi, szczególnie w niskim zakresie obrotów. Silnik współpracuje z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów, umożliwiającą optymalizację jego pracy podczas jazdy w terenie i zapewniającą płynne, wydajne dostarczanie mocy w czasie podróżowania autostradą.

Nowy Gladiator wyposażony jest w technologię „shift on the fly” (przełączanie podczas jazdy), umożliwiającą zmianę napędu z 2WD na 4WD przy prędkości do 72 km/h. W normalnych warunkach jazdy system Selec-Trac pracuje w trybie 2WD, przekazując 100% momentu obrotowego na koła tylne.

Przesuwając dedykowaną dźwignię w pozycję 4WD High, kierowca może przełączyć auto w tryb jazdy z napędem na cztery koła, a więc idealny podczas poruszania się po śliskich nawierzchniach, jak piasek, błoto, śnieg lub lód. Tryb 4H można wybrać zarówno w nowym ustawieniu Auto – idealnym do bezpiecznego i komfortowego użytkowania w każdych warunkach, dzięki ciągłemu monitorowaniu i sterowaniu momentem obrotowym oraz automatycznemu włączaniu i wyłączaniu napędu 4WD w celu utrzymania optymalnej trakcji – jak i w trybie 4H Part Time, zapewniającym zawsze równomierne rozłożenie momentu obrotowego między przednią a tylną osią.

Aby sprostać ekstremalnym wyzwaniom i wymagającym szlakom terenowym, kierowcy Gladiatora mogą używać trybu 4WD Low z przełożeniem redukcyjnym 2,72:1, które zwielokrotnia moment obrotowy silnika.

Na Starym Kontynencie Gladiator jest dostępny w wersjach wyposażenia Sport i Overland, a także w ekskluzywnym wariancie Launch Edition, oferowanym podczas debiutu rynkowego. Od kwietnia europejską gamę Gladiatora uzupełniła specjalna edycja 80th Anniversary.

Jeep Gladiator oferuje system multimedialny Uconnect czwartej generacji z 7- lub 8,4-calowym ekranem, zapewniający kierowcy i pasażerom zaawansowane funkcje związane z komunikacją, rozrywką oraz nawigacją. Uconnect™ 8.4 cala NAV obejmuje przyjazne użytkownikowi funkcje, procesor o podwyższonej mocy, szybszy czas uruchomienia oraz wysokiej rozdzielczości ekran dotykowy, a także kompatybilność z Apple CarPlay i Android Auto do obsługi telefonu, nawigacji i wiadomości głosowych bez konieczności odrywania rąk od kierownicy.

Paleta kolorystyczna obejmuje dziewięć kolorów nadwozia: czarny, czerwony Firecracker Red, srebrny Billet Silver Metallic Clear Coat, biały Bright White, Granite Crystal Metallic Clear Coat, niebieski Hydro Blue, szary Sting Grey, „Snazzberry” oraz zielony Sarge Green. Są one zestawione ze składanym miękkim albo twardym dachem w kolorze czarnym lub w kolorze nadwozia. Wersja wyposażenia Sport porusza się na 17-calowych kołach, natomiast modele z serii Overland, Launch Edition i 80th Anniversary na 18-calowych.

Atrakcyjne promocje leasingowe w tym Leasing od 102% są odpowiedzią dla Klientów zainteresowanych odkupieniem samochodu po okresie leasingu. W produkcie nie wymagana jest również pierwsza wpłata, a leasing obejmuje finansowanie atrakcyjnych pakietów ubezpieczenia spłaty leasingu lub ubezpieczenia GAP oraz możliwość finansowania ubezpieczenia komunikacyjnego TU Generali współpracującego z Leasys Polska.

Nowy Jeep Gladiator zapewnia dostęp do korzyści płynących z Jeep Wave – nowego programu lojalnościowego z dedykowaną obsługą Klienta – oferującego właścicielom samochodów marki Jeep ekskluzywne usługi, w tym przeglądy okresowe i pomoc drogową. Wyróżnia go logo inspirowane tradycyjnym pozdrowieniem właścicieli Jeepa – podniesioną machającą ręką z dwoma lub czterema palcami uniesionymi nad kierownicą. Ten gest przyjaźni jest częścią historii Jeepa i wszyscy „Jeepersi” chętnie podtrzymują tę tradycję. Najważniejsze korzyści płynące z Jeep Wave to: pierwsze dwa przeglądy okresowe samochodu (w ciągu 24 miesięcy od zakupu) oferowane w ramach dwuletniego programu przeglądów „EASY CARE”, całodobowa pomoc drogowa, priorytetowa obsługa Klienta świadczona przez dedykowane, wielojęzyczne Call Center Jeep oraz uprzywilejowany dostęp do wydarzeń organizowanych przez marką i jej partnerów.

Ceny nowego Jeepa Gladiatora