Jeep – jako oficjalny partner marki Harley-Davidson w roku 2014 będzie uczestniczyć we wszystkich ważniejszych imprezach organizowanych przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli na obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Partnerstwo pomiędzy Jeepem a Harleyem-Davidsonem to rodzaj pokłonu dla wartości wyznawanych wspólnie przez te marki, a także dla stylu życia wszystkich tych, którzy dokonują ich wyboru.
Zobacz także:
TURYSTYKA
MOTOCYKLE
Inauguracją serii imprez z udziałem marki Jeep „u boku” Harleya-Davidsona była ósma edycja festiwalu muzycznego Harley-Davidson Euro Festival, odbywająca się w słynnym francuskim kurorcie Saint-Tropez, a której Jeep był sponsorem głównym. Dla entuzjastów Harelya-Davidsona z całego świata przygotowano dodatkową atrakcję i możliwość bliższego poznania kultowego Jeepa Wranglera, nowego Cherokee oraz flagowego Grand Cherokee w specjalnie oznaczonej strefie „wioski” Harley-Davidson Village. Była też możliwość odbycia jazdy próbnej „Jeep Experience” na “Jeep Test Drive Area” – rodzaju poligonu, gdzie na powierzchni 1000 m2 przekonać się można o nadzwyczajnej wprost dzielności terenowej pojazdów Jeep 4×4.
Podstawą partnerstwa Jeepa i Harleya-Davidsona jest wspólne rozumienie dążenia do przeżywania osobistych emocji. Decydując się na Jeepa czy Harleya dokonuje się wyboru stylu życia, który staje się przepustką do społeczności wyznającej wspólne doznania, pasje i wartości. W trakcie czterech dni Harley-Davidson Euro Festival na specjalnym stanowisku eksponowany był nowy Jeep Cherokee 2014 z europejskiej oferty.
Na stanowisku Jeepa odbył się ponadto pokaz możliwości indywidualizacji Wranglera w kolorze miedzi (Copperhead) z wykorzystaniem natryskiwania ornamentacji typowych dla Harleya-Davidsona na zewnętrzne elementy nadwozia, m.in. atrapę chłodnicy (grille), pokrywę komory silnika, obudowy lusterek bocznych i zewnętrzny pojemnik na koło zapasowe. Elementy te (i wiele innych) pochodzą z katalogu ekskluzywnych akcesoriów Mopar – marki zarządzającej sferą części zamiennych, serwisu technicznego i obsługi Klienta w ramach Fiat Chrysler Automobiles.
Jeep Wrangler otrzymał akcentującą jego dynamiczny charakter “wyczynową” maskę silnika Power Dome, nadające prawdziwej klasy czarny grille chłodnicy i światła do jazdy dziennej (DRL), półpełne drzwi boczne dające to bezcenne poczucie wolności oraz 17-calowe felgi z lekkiego stopu w błyszczącej czerni Gloss Black. Całości agresywnego wyglądu dopełniają rurowe stopnie boczne, wewnętrzne nakładki progowe, czarne obudowy lusterek i drzwiczki wlewu paliwa oznaczone logotypem Jeep – elementy prawdziwie unikalnego charakteru.
Aranżując kabinę, Mopar do historii, czego świadectwem jest choćby całkowicie ręczny wystrój: czarne wnętrze ze szlachetnej skóry i “kamuflarzowymi” insertami w kolorze Copperhead, by przypomnieć, że nie ma nic nagannego w utrzymywaniu pewnego dystansu wobec własnej świetności.
Podczas parady na Euro Festival pojawiły się dwa Jeepy. Pierwszym był dwudrzwiowy Wrangler Rubicon w kolorze białym wyposażony w akcesoria Mopar, wśród których wyróżnia się nadokienna listwa świetlna Light Bar (występująca w dwóch konfiguracjach: dwóch lub czterech lamp LED), zestaw zwiększający wysokość zawieszenia (Lift-Kit), nadwymiarowe opony oraz wzmocnione zderzaki i wbudowaną z przodu wyciągarkę.
Drugi pojazd „paradny” to wyposażony w listwę świetlną Jeep Wrangler Unlimited Sahara w kolorze czarnym (w tym także grille i zatrzaski pokrywy komory silnikowej), światła LED do jazdy dziennej (DRL) w błotnikach przednich, obudowy lusterek bocznych z logo Jeep, deflektory aerodynamiczne, drzwiczki wlewu paliwa z katalogu Mopar oraz pojemnik na koło zapasowe w kolorze nadwozia i rolowany, miękki dach Sunrider.
Partnerska współpraca marek Harley-Davidson i Jeep to także okazja wylosowania nagrody w formie dwuosobowego weekendu w Moskwie dla harleyowców i członków H.O.G. (Harley-Davidson Owners Group). Będzie to okazja wizyty na Jeep Territory, off-roadowego poligonu w samym sercu stolicy Rosji by wypróbować sprawność terenową samochodów marki.
Współpraca pomiędzy markami w roku 2014 przewiduje promocję pojazdów Jeep i motocykli Harley-Davidson w ramach kalendarza imprez o charakterze międzynarodowym, m.in. European H.O.G. Rally & Croatia Harley Days 2014 w chorwackim Biogradzie na Moru (Dalmacja) w dniach 12-15 czerwca, Barcelona Harley Days 2014 w Barcelonie pomiędzy 4 a 6 lipca oraz European Bike Day nad austriackim jeziorem Faaker See (Karyntia) od 2 do 7 września.