Nie minęły jeszcze trzy tygodnie nowego roku 2012, a marka Jeep i jej dwa najsłynniejsze modele – Grand Cherokee i Wrangler zdobyły już dziesięć nowych nagród i wyróżnień. Zbiega się to w czasie z 44-procentowym zwiększeniem ogólnej sprzedaży pojazdów Jeep w Stanach Zjednoczonych oraz 41-procentowym wzrostem w skali globalnej. W Polsce w 2011 r. sprzedaż marki wzrosła o ponad 39 procent.
– Rok 2011 był pierwszym pełnym rokiem sprzedaży nowego Grand Cherokee, odświeżonego Liberty i Patriota oraz promocji restylizowanego Compassa i bardziej ekonomicznego Wranglera – powiedział Mike Manley, prezes i CEO marki Jeep w Chrysler Group LLC. Wygląda na to, że klientela doskonale przyjmuje nową, zmodernizowaną gamę Jeep’a. Nagrody, które otrzymaliśmy od mediów oraz instytucji branżowych świadczą o prawdziwym uznaniu dla marki i pojazdów noszących jej logo. Czujemy się fantastycznie jako marka, która cieszy się największym wzrostem lojalności konsumenckiej i dziękuję wszystkim nabywcom Jeep’a za ich decyzje zakupowe.
Już w roku 2012 Jeep otrzymał następujące nagrody i wyróżnienia:
– SUV roku 2012: Wrangler;
– SUV 2011 Ameryki Północnej: Wrangler;
– Najlepszy Samochód za Swoją Cenę w Kategorii Off-Road SUV: Wrangler;
– Play Car of the Year (kategoria Off-Roaders and Sun Lovers): Wrangler;
– Top 10 The Fast Lane 2012 w kategorii samochodów o największej frajdzie z jazdy: Grand Cherokee SRT8;
– godny polecenia kabriolet w cenie poniżej 40.000 USD: Wrangler;
– godny polecenia SUV w cenie poniżej 30.000 USD: Wrangler;
– godny polecenia SUV w cenie poniżej 30.000 USD: Grand Cherokee;
– rekomendacja zakupowa: Grand Cherokee;
– nagroda lojalnościowa Polk Automotive Loyalty Award dla Marki o Największym Wzroście Lojalności Konsumenckiej: Jeep.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.