Z raportu KPMG na temat rynku dóbr luksusowych w naszym kraju wynika, że ponad 90 procent Polaków rozpoznaje markę Jaguar. Samochody tej marki plasują się także na drugim miejscu wśród najbardziej pożądanych przez Polaków.
Dla przebadanych osób o ponadprzeciętnych dochodach najważniejszymi cechami marki luksusowej są: wysoka jakość, prestiż, bogata tradycja oraz reprezentowane przez nią wartości.
W grupie osób bogatych poddanych badaniu znajomość marki wyniosła aż 94 proc., co plasuje Jaguara jako drugą z 20. marek ujętych w zestawieniu. Spośród przebadanych firm motoryzacyjnych Jaguar zajął także drugą pozycję jako najbardziej pożądany przez Polaków samochód.
– Cieszy nas znakomita znajomość marki Jaguar w Polsce oraz pozytywne konotacje, dzięki którym te słynne brytyjskie samochody plasują się w czołówce pojazdów wymarzonych przez Polaków. Nasze samochody nawet na rynku dóbr luksusowych są niezwykłe – bez wątpienia nie tracą swojego uroku, a co najważniejsze prestiżu i atrakcyjności przez długie lata – mówi Marcin Dąbrowski, Wiceprezes Dyrektor Zarządzający JLR Polska Sp. z o.o.
W opinii Polaków posiadających ponadprzeciętne dochody, prestiż marek samochodowych jest ściśle skorelowany z ich ceną. Jak wynika z odpowiedzi, najbardziej pożądanymi są samochody mocno kojarzone ze sportowym charakterem i luksusem.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.