Jaguar wprowadził nową, pięcioletnią gwarancję dla całej gamy swoich pojazdów, w tym także elektrycznego Jaguara I-PACE oraz hybryd MHEV i PHEV.
Ta decyzja oznacza, że Jaguar jest pierwszą luksusową marką samochodową, która rozszerza czas swojej gwarancji poza standardowe w tej branży dwa lata. Przez pięć lat lub 150 000 km, w zależności od tego, co nastąpi jako pierwsze, Jaguar będzie bezpłatnie naprawiał i usuwał wszelkie potencjalnie występujące wady fabryczne w zakresie części lub wykonania, zgodnie z warunkami gwarancji.
Zobacz także:
FORD: MUSTANG MACH-E Z PAKIETEM FOREST WHITE JUŻ W POLSCE
Luksusowa i nowoczesna oferta produktowa oraz unikalna usługa Customer Experience stanowią podstawę strategii Reimagine stworzonej przez markę Jaguar Land Rover. Wprowadzenie 5-letniej gwarancji dla wszystkich nowych jaguarów reprezentuje ważny krok ku doskonałości w zakresie obsługi Klienta, zapewniając klientom Jaguara większe poczucie komfortu i bezpieczeństwa przez cały okres posiadania pojazdu.
Wraz z wprowadzeniem nowej, 5-letniej gwarancji dla Jaguara w całej Europie, pokazujemy nasze zaangażowanie w jakość i niezawodność naszych produktów oraz zorientowanie na perfekcyjną obsługę klienta. Nasza wizja przyszłości nowoczesnego luksusu stawia klienta w centrum, a to powinno oznaczać spokój ducha dla każdego, kto rozważa zakup Jaguara – komentuje Dmitry Kolchanov, Jaguar Land Rover Regional Director Europe.
Pełna gwarancja Jaguara oznacza pięć lat swobody i bezpieczeństwa dla właścicieli oraz kierowców samochodów marki Jaguar – zarówno tych prywatnych, jak i flotowych.
Jaguar prognozuje, że nowa, pięcioletnia gwarancja będzie miała pozytywny wpływ na wartość rezydualną każdego pojazdu z linii modelowej. To dobra wiadomość dla klientów, ponieważ wysoka wartość rezydualna ostatecznie przekłada się na niższą miesięczną ratę leasingu.
Nowa, przedłużona gwarancja na samochody marki Jaguar pokazuje przekonanie co do jakości i niezawodności samochodów Jaguara i ma potencjał, by podnieść wartość rezydualną modeli Jaguara o co najmniej 2% w stosunku do modeli objętych 3-letnią gwarancją producenta. Co więcej, Autovista Group dostrzega dodatkowe korzyści dla klienta także w większej przewidywalności kosztów osiągniętej poprzez zredukowanie dodatkowych kosztów obsługi i naprawy pojazdu, ponieważ wszystkie, a przynajmniej znakomita większość części obejmuje dłuższa gwarancja – mówi Ralf Sulzbach, Senior Project Manager Consulting w Autovista Group.