Firma Jaguar wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej, który wiąże się ze zmianą strategii komunikacji marketingowej – Jaguar Alive. Marka od lat kojarzona z drapieżnym kotem, otrzymała teraz nowoczesny i dynamiczny wygląd w myśl hasła: Jaguar is alive as you are.
Jaguar, brytyjska marka motoryzacyjna od lat udowadnia swój wyrafinowany i nowatorski styl nie tylko poprzez modele samochodów, ale także za pomocą identyfikacji wizualnej. W tym momencie uruchomiła nową, globalną kampanię marketingową. Nowatorskie spoty, odświeżony logotyp, bardziej dynamiczny i emocjonalny styl prezentacji marki to wyznaczniki nowej strategii komunikacji. Zmiana nastąpiła także w identyfikacji wizualnej, dzięki czemu uwydatniono wiodące cechy marki, takie jak: śmiałość, innowacyjność, zmysłowość i atrakcyjność.
Odświeżona identyfikacja wizualna zawiera:
– chromowe logo w odświeżonej formie;
– odważną paletę barw: bordowo, srebrny;
– nowoczesną typografię.
To najbardziej zaawansowane zmiany, jakim poddano wizualną stronę marki przez ostatnie 40 lat.
Równocześnie za premierą nowego logo Jaguara i identyfikacji wizualnej, uruchomiono także innowacyjną kampanię marketingową, której hasłem przewodnim jest słowo: Alive. Dzięki temu Jaguar ma szansę zaprezentować szeroko ducha marki, pokazać jej współczesną i autentyczną stronę. To także sposób na zaangażowanie klientów oraz użytkowników i zaproszenie do wspólnego przeżywania radości z jazdy samochodem.
Alive to intuicja, instynkt, uwodzenie wigor i siła. Jaguar to przyjemność jazdy, dostępność luksusu, pewność i śmiałość na drodze. Jaguar Alive – poczuj, że żyjesz!
Co na to klienci? Zobaczymy…
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.