IVECO rozpoczęło program akredytacyjny dla swojej sieci, który umożliwia punktom dysponującym specjalistycznym serwisem zaspokajającym potrzeby flot pojazdów ciężarowych, uzyskanie statusu Truck Station.
Lokalizacje te spełniły szereg rygorystycznych wymogów dotyczących wszystkich obszarów działalności, w tym specjalistycznego szkolenia personelu, wydłużonych godzin pracy i zwiększonej dostępności części.
Zobacz także:
IVECO zakłada sieć 250 punktów serwisowych Truck Stations w całej Europie, aby zapewnić kierowcom pojazdów ciężarowych stałą bliskość stacji obsługi i szybki dostęp do wszystkich usług oferowanych w najbliższej stacji sieci. Dzięki temu klient skorzysta z gwarancji mobilności Up-Time dla wszystkich tych, którzy wybrali Stralisa XP lub NP – mistrzów TCO2.
W serwisach IVECO Truck Stations naprawy wykonywane są przez wyspecjalizowanych, wysoce wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników, przy użyciu najbardziej zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. Serwisy gwarantują dostępność niezbędnych części zamiennych dzięki skutecznemu zarządzaniu magazynami i logistyce firmy, które wykorzystują zaawansowane narzędzia, takie jak Parts Retail Inventory Management i nowy system zamawiania Dealer- to -Dealer. Dzięki temu właściwe części są dostarczane klientom we właściwe miejsce i na czas.
Pojazdy IVECO Stralis XP i NP mogą skorzystać z pasa szybszej obsługi, dającego im pierwszeństwo w otrzymaniu wsparcia technicznego. Ponadto serwisy wykraczają poza typowe wsparcie oferowane w warsztatach, proponując także serwis oponiarski i mycie ciężarówek. Posiadają także umowy z miejscowymi hotelami, dzięki czemu mogą zapewnić kierowcom zakwaterowanie, w tym transport z warsztatu do hotelu i z powrotem. W celu podtrzymania wysokiego poziomu obsługi, każdy IVECO Truck Station będzie przechodzić coroczny audyt, aby móc zachować swój status.
Serwisy Truck Stations w całej Europie oferują przedłużone godziny pracy, w trakcie których kierowcy mogą nawiązać z nimi kontakt korzystając z darmowego numeru telefonu Assistance Non-Stop, aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub pokładowej telematyki pojazdu. Wskazówki dojazdu do najbliższej stacji Truck Station mogą zostać przesłane na smartfon lub tablet w przypadku skorzystania z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, i określenia aktualnego położenia kierowcy przez urządzenie mobilne.
– Naszą ambicją jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości usług, wraz z gwarancją mobilności pojazdów Up-Time. Projekt Truck Station ma na celu stworzenie specjalistycznej sieci serwisowej dla pojazdów ciężarowych podróżujących po głównych korytarzach transportowych Europy. Jesteśmy w trakcie nadawania kolejnym punktom serwisowym statusu Truck Station, których liczba ma sięgnąć 250 w całej Europie – komentuje Pierre Lahutte, Prezes Marki IVECO.