Isuzu Automotive Polska prezentuje ekskluzywną limitowaną serię D-Max Urban. Edycja stworzona jest z myślą o użytkownikach jeżdżących pikapem na co dzień, dla których sportowy styl, komfort i klasa są bardzo ważne.
Wersja to tylko kilkanaście egzemplarzy, które zostaną wprowadzone do sprzedaży w Polsce. Jak każdy nowy model posiada 5-lat gwarancji, a ceny są interesujące.
Zobacz także:
D-Max ISUZU Urban z nowym silnikiem 1,9 D spełnia normę Euro 6 (nawet bez dodatku AdBlue) a jego 4-cylindrowy silnik wysokoprężny ma moc 163 KM i moment obrotowy 360 Nm. D-Max Urban może holować przyczepę o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Limitowana seria Urban jest dostępna tylko w kosmiczne czarnym kolorze nadwozia oraz podwójną kabiną oferującą przestrzeń dla pięciu pasażerów. Poszczególne elementy nadwozia takie jak atrapa, klamki i progi wykończono specjalnym ciemnoszarym lakierem, identycznym jakim pokryto 18 calowe felgi z lekkich stopów.
Specjalnym ciemnoszarym lakierem wykończono także spoiler przedniego zderzaka, którego dynamiczny charakter i elegancki wygląd podkreśla subtelna czerwona listwa. D-Max Urban może być wyposażony w manualną lub automatyczną skrzynię biegów, obie sześcio- biegowe.
Nadwozie
– w kolorze kosmicznej czerni;
– atrapa przednia, spoiler przedni, klamki nadwozia i narożniki zderzaka w kolorze ciemnoszarym;
– 18 calowe 6-ramienne felgi aluminiowe w kolorze ciemnoszarym z uniwersalnymi oponami typu H/T w rozmiarze 255/60R18;
– reflektory projekcyjne z diodami LED świateł dziennych i świateł przeciwmgielnych;
– tylne światła z technologią LED;
– skrzynia ładunkowa wykończona plastikową wykładziną typu „wanna”, wraz z dodatkową antypoślizgową matą gumową;
– lekkie otwieranie i zamykanie klapy skrzyni ładunkowej, dzięki dodatkowemu siłownikowi gazowemu;
– kamera cofania;
– czujniki parkowania;
– elektryczne i podgrzewane lusterka boczne;
– 4 szyby sterowane elektrycznie;
– przyciemniane tylne szyby;
– stopnie boczne w kolorze ciemnoszarym;
– antena dachowa w „design” płetwy rekina;
– pełnowymiarowe koło zapasowe.
Wnętrze
– skórzane fotele w kolorze czarnym;
– podgrzewane przednie fotele;
– fotel kierowcy regulowany elektrycznie;
– stacja multimedialna Pioneer zintegrowana z Multi wyświetlaczem informacyjnym z wbudowany odbiornikiem GPS, nawigacją z ekranem dotykowym i Bluetooth;
– tempomat;
– kierownica ze sterowaniem dla tempomatu i audio;
– 2 porty USB oraz gniazdo zasilania 12V;
– automatyczna klimatyzacja.
Elementy zabezpieczające
– System Anty Start z kluczem elektronicznym pasywnego wejścia i system (PESS) z immobilizerem;
– ABS (system zapobiegający blokowaniu hamulców);
– EBV (elektroniczny rozkład siły hamowania);
– BA (wspomagania hamowania);
– ESC (elektroniczna kontrola stabilności);
– TCS (Traction Control System);
– SRS (automatyczne napinacze przednich pasów bezpieczeństwa);
– HSA (Hill Start Assist – asystent wjazdu na wzniesienie);
– HDC (asystent zjazdu z wzniesienia);
– elektryczne szyby z systemem anty-pułapki;
– Isofix na tylnych siedzeniach;
– 6 poduszek powietrznych (2 przednie, 2 boczne i 2 kurtyny powietrzne).
Biorąc pod uwagę wielozadaniowy charakter D-Max (samochód jest zawsze zarejestrowany jako pojazd ciężarowy) długa gwarancja jest silnym argumentem!
I najważniejsze cena. Z manualną skrzynią biegów wynosi ona netto 129 450 zł, a z z automatyczną skrzynia biegów – 135 450 zł.