INTERAUTO 2013: YOKOHAMA NA TARGACH W MOSKWIE

YOKOHAMA_InterAuto2013

Yokohama ,japoński producent opon premium, wziął udział w tegorocznych targach InterAuto 2013 – międzynarodowej wystawie przemysłu motoryzacyjnego.

Targi odbyły się w Moskwie, a stoisko firmy cieszyło się dużym zainteresowaniem rosyjskich fanów motoryzacji. Yokohama jest obecnie liderem na rosyjskim rynku opon wśród zagranicznych producentów.


Zobacz także:
OPONY


To była dziewiąta edycja międzynarodowych targów InterAuto 2013. Na swoim stoisku japońska firma zaprezentowała trzy flagowe linie opon – sportową serię „ADVAN”, przyjazne środowisku „BluEarth” oraz zimowe „iceGUARD”. Odwiedzający mogli obejrzeć także opony przeznaczone do ciężarówek, autobusów oraz aluminiowe felgi.
INTERAUTO 2013, targi motoryzacyjne, yokohama, opony, opona, moskwa, wystawa, lider, rynek rosyjski, ADVAN, BluEarth, iceGUARD, zimowe, letnie, do autobusów, do ciężarowych, felgi, sprzedaż, ADVAN A005, Advan Sport V105,suv,
Spośród zagranicznych producentów, Yokohama ma obecnie największy udział w sprzedaży na rosyjskim rynku opon samochodowych, który jest jednym z największych na świecie. Lokalni sprzedawcy rozpoczęli dystrybucję opon firmy w grudniu 2011 r., a latem tego roku sprzedaż osiągnęła najwyższy poziom. W Rosji sprzedaje się obecnie średnio 1,4 mln opon Yokohamy rocznie.

Odwiedzający stoisko marki w Moskwie oglądali produkty w specjalnie zaprojektowanych strefach. Strefa „ADVAN” umożliwiła rosyjskim fanom motoryzacji bliższe poznanie opon wyścigowych „ADVAN A005”, flagowej serii opon sportowych „Advan Sport V105”, w które wyposażanych jest fabrycznie wiele modeli aut rajdowych, oraz „ADVAN S.T.” – opon najnowszej generacji dla samochodów typu SUV. Na wystawie można było podziwiać też samochody rajdowe oraz tuningowane auta sportowe, które na co dzień biorą udział w najważniejszych wydarzeniach rosyjskiej sceny sportów motorowych – również przy wsparciu opon marki Yokohama.

Strefa „BluEarth” przedstawiała serię opon produkowanych z wykorzystaniem przyjaznej dla człowieka i środowiska technologii „BluEarth”, a w szczególności model „BluEarth AE-01”, który zadebiutował na rynku rosyjskim na początku bieżącego roku oraz przeznaczony dla pojazdów typu SUV „GEOLANDAR SUV”.

Strefa „iceGUARD” eksponowała modele z serii „iceGUARD STUD iG35” oraz „iceGUARD STUDLESS iG50”, przeznaczone dla samochodów osobowych poruszających się po śniegu i lodzie. Dzięki wykorzystaniu w ich produkcji najnowszych rozwiązań technologicznych BluEarth, jazda na tych oponach w zimowych warunkach jest znacznie bezpieczniejsza.

Na stoisku zaprezentowano również ciężarowe oraz autobusowe opony Yokohama, w szczególności serię „ZEN” , zapewniającą doskonałą wydajność przy jednoczesnej trosce o środowisko.