Infiniti przez kilkanaście lat obsługiwane było przez własnych przedstawicieli w Europie Zachodniej i Środkowej, w tym w Polsce.
1 kwietnia br. producent oficjalnie zakończył sprzedaż nowych samochodów w tym regionie.
Zobacz także:
Ponad 55 000 ich właścicieli pojazdów marki miało duży dylemat. Został on rozwiązany – sieć autoryzowanych serwisów dla luksusowych pojazdów uruchomił Nissan.
Wybrano ponad 150 placówek rozmieszczonych strategicznie w całej Europie Zachodniej i Środkowej, a ich personel został przeszkolony w zakresie pełnej obsługi aut, obejmującej przeglądy okresowe oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Około 90 proc. tych placówek to dotychczasowi partnerzy Nissana.
Przez wszystkie lata obecności w Polsce Infiniti sprzedało 4261 samochodów. Dotychczasowe 6 Centrów w największych miastach Polski będzie nadal funkcjonować jako Autoryzowane Serwisy producenta, z drobnymi zmianami. W Warszawie i Wrocławiu placówki będą działać w tych samych miejscach, co dotychczas. W Gdańsku zmienia się lokalizacja serwisu, natomiast w Krakowie, Poznaniu i Sosnowcu przejdą pod opiekę sąsiednich dealerów Nissan Japan Motors.