INFINITI: Q50L – CZYLI SPECJALNY ROZMIAR NA RYNEK CHIŃSKI

Q50L Rear 1jpg

Infiniti ogłosiło światową premierę Q50L, nowego wariantu sportowego sedana Q50 o zwiększonym rozstawie osi. Dzięki większemu o 48 mm rozstawowi osi w porównaniu do standardowego modelu, nowy pojazd oferuje pasażerom na tylnych siedzeniach jeszcze więcej przestrzeni i komfortu.

Wprowadzając ten wariant auta na rynek, po uważnym wsłuchaniu się w potrzeby klientów, Infiniti realizuje swoją strategię wpisania się w specyficzny chiński rynek.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

PEKIN 2014: INFINITI Q50 EAU ROUGE – NA SALONIE I W TESTACH


Wybiegając w przyszłość należy zauważyć, że tendencja wprowadzania „rozmiaru L” nie ogranicza się do Q50L i rynku chińskiego. Wkrótce na rynkach USA i Kanady zadebiutuje inny sedan o zwiększonym rozstawie osi – Q70L, który powstał na rynku chińskim w roku 2012. Q50L jest jednak przeznaczony wyłącznie na rynek chiński (stały ląd, bez wysp) i będzie oferowany tylko tam.

Q50L Side 1

Stylowy i naszpikowany nowinkami technologicznymi, luksusowy, sportowy sedan Q50L debiutuje pod koniec sierpnia w Chinach. Świadkami premiery jest publiczność i dziennikarze uczestniczący w Targach Motoryzacyjnych w Chengdu (prowincja Syczuan). Q50L jest tam prezentowany w następujących wersjach wykończenia: komfortowy, elegancki, sportowy, luksusowy oraz luksusowo- sportowy, co zapewnia wymagającym klientom szeroki wybór. Dostawy rozpoczną się na początku listopada.

Równie ważny jest fakt, że Q50L to pierwszy model Infiniti, produkowany lokalnie na tak ważny rynek, jak chiński. Produkcja będzie się odbywać w fabryce w Xiangyang w prowincji Hubei, która staje się czwartą montownią Infiniti na świecie. Chiny to prężnie rozwijający się rynek, którego znaczenie marka Infiniti docenia. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2014 r. wzrost sprzedaży Infiniti w stosunku rok do roku wyniósł 130 proc., zaś łączna liczba dostarczonych pojazdów przekroczyła 14 tysięcy.

Wprowadzenie na rynek Infiniti Q50L oznacza kolejny krok w globalnym rozwoju firmy, podkreślający konsekwencję firmy w dążeniu do uczynienia z Chin jej drugiego najważniejszego pod względem poziomu sprzedaży rynku na świecie. Sednem tego planu jest oferowanie modeli dostępnych globalnie, jak i tych opracowanych specjalnie dla regionu, poszerzających portfolio marki, przy równoczesnym zwiększeniu produkcji w skali globalnej.