INCHCAPE: NOWA BLACHARNIA DA MIEJSCA PRACY W POZNANIU

wizual1

Poznań stał się centralnym punktem inwestycji brytyjskiego koncernu Inchcape. Po tym jak w kwietniu motoryzacyjny koncern zapowiedział budowę największego salonu BMW w Poznaniu, teraz ujawnia plany budowy zaawansowanego warsztatu blacharsko- lakierniczego.

To bardzo dobra wiadomość nie tylko dla zmotoryzowanych, ale także dla miejscowego rynku pracy. W sumie zatrudnienie znajdzie bowiem 120 osób.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nowy warsztat blacharsko- lakierniczy znajdzie się na działce sąsiadującej z nowobudowanym salonem BMW i MINI, usytuowanym przy drodze krajowej nr 92 (Swadzim). Nowa blacharnia BMW Inchcape będzie oferowała swoim klientom dwie kabiny lakiernicze, cztery stanowiska przygotowawcze oraz pięć stanowisk blacharskich, zajmując łączną powierzchnię 1500 m2.

Projektantem oraz Generalnym Wykonawcą warsztatu jest firma Jakon, specjalizująca się w budowaniu nowoczesnych hal produkcyjnych i magazynowych. Całość zakładu spełniać będzie zarówno najnowsze standardy BMW jak i normy nakładane przez sieć Inchcape. W warsztacie zatrudnienie znajdzie ponad 20 osób, natomiast cała inwestycja – warsztat oraz salon – zapewni blisko 120 etatów.

wizual2

Dotychczas BMW Inchcape Motor Polska prowadził salony w Warszawie i Wrocławiu. W 2015 roku wrocławski salon znalazł się na czele listy najlepszych placówek samochodowych w Polsce, w badaniu „Tajemniczy klienci”, przeprowadzonego przez firmę International Service Check (ISC). BMW Inchcape Motor Polska otrzymał również w styczniu br. tytuł Dealera Roku BMW i MINI 2015.

Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego, który działa w 26 krajach, reprezentując 25 marek samochodowych. W skali globalnej firma prowadzi 200 salonów dealerskich i sprzedaje średnio 1 samochód co 2 minuty. Teraz sieć powiększy się o nową placówkę, która ma przyjąć pierwszych klientów w 2017 roku.

Nie jest powiedziane, że poznańska inwestycja będzie tą ostatnią.

– Intensywnie pracowaliśmy nad tym, by nasza obecność w Polsce nie ograniczała się tylko do Warszawy i Wrocławia. Po 12 latach rozwoju organicznego przychodzi czas na inwestycje – mówi Marcin Słomkowski, prezes Inchcape Motor Polska.