INAUGURACJA DS STORE WARSZAWA – BĘDĄ NASTĘPNE

DS_store- w1

Marka DS rozpoczyna rozwój własnej sieci dealerskiej poprzez otwarcie dwóch rodzajów obiektów: DS Store i DS Salon. Od niedawna można kupić DS7 Crossback w pierwszym DS Store w Polsce.

Działa on już w Warszawie, a do końca 2018 roku planowane jest otwarcie kolejnych: w Krakowie, Katowicach i Łodzi.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jednak to dopiero początek planów związanych z rozwinięciem sieci dealerskiej.

DS_store- w2

– Chcemy pokryć siecią DS główne aglomeracje w Polsce, stąd w następnym roku dołączymy Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Szczecin, tak aby w 2020 roku mieć osiem lokalizacji w Polsce – powiedział Krzysztof Gacek, Brand Manager DS Automobiles.

W DS Store dostępny jest przede wszystkim flagowy model marki – DS 7 Crossback, który jest zapowiedzią drugiej generacji modeli producenta. To samochód, który łączy w sobie szykowne i stylowe wnętrze z bardzo zaawansowanymi technologiami. W projektowaniu wnętrza wspierali markę rzemieślnicy wyróżnieni nagrodą Francuskiej Izby Rzemieślniczej. Kluczową wartością marki DS jest personalizacja: klient ma do wyboru cztery inspiracje, które pozwalają dostosować wnętrze do gustów i wymagań.

DS7 to również wyjątkowe akcenty: wzór giloszowy ‘Clous de Paris’, przełączniki wykończone kryształem, zegarek B.R.M R180 czy perłowe przeszycia. Nowy SUV marki DS został wyposażony w najnowocześniejsze technologie, które wspomagają kierowcę w prowadzeniu samochodu. Jedną z nich jest DS Night Vision, który za pomocą kamery na podczerwień optymalizuje widoczność w nocy.

DS_store- w3

Ostrzega kierowcę, wykrywając pieszych i zwierzęta poruszających się drogą w odległości do 100 metrów. Kolejnym rozwiązaniem jest zawieszenie DS Active Scan Suspension, które dzięki kamerze i czujnikom dostosowuje swój charakter pracy do warunków drogowych, zapewniając użytkownikom wyjątkowy komfort podróżowania.

– Marka DS kusi potencjalnych klientów jakością wykonania, niezwykle precyzyjnym wykończeniem, spasowaniem materiałów wewnątrz samochodu, detalami, które przyciągają uwagę i najnowszymi technologiami – podsumował Marcin Kąkol, DS Product & Services Manager.

Klienci mogą skonfigurować swój samochód online, a zakup sfinalizować w salonie w obecności specjalisty. Naprzeciw ogromnym możliwościom konfiguracji wychodzi DS Virtual Vision, w który wyposażone będą obiekty. To fotel połączony z okularami 3D, dzięki którym klienci mogą obejrzeć w rzeczywistości wybrany przez siebie samochód w dowolnej konfiguracji lakieru, tapicerki i elementów stylistycznych.

DS_store- w4