Od sierpnia w dystrybucji App Store oraz Google Play dostępny jest bezpłatny magazyn motoryzacyjny iAUTO. Tytuł przygotowany jako aplikacja jedynie na tablety i smartfony jest pierwszym w Polsce takim projektem w segmencie pism motoryzacyjnych.
Ten bardzo perspektywiczny kanał komunikacji dopiero zdobywa popularność w naszym kraju, na świecie już wyraźnie odbiera czytelników prasie drukowanej, jest też coraz bardziej konkurencyjny dla telewizji.
Zobacz także:
PEUGEOT: 208 Z ADAPTACJĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPORAWNYCH
Pierwsze wydanie iAUTO dostępne błyskawicznie zyskało czytelników. Oczywiście przytłaczająca liczba pobrań magazynu dotyczy Polski i do czytelników naszego kraju jest adresowany magazyn. Miesięcznik tworzą doświadczeni dziennikarze zajmujący się tematyką motoryzacyjną.
W pierwszym numerze znalazły się m. in. materiały publicystyczne dotyczące rynku samochodowego, najnowszych technologii wykorzystywanych we współczesnych konstrukcjach, zalet i niebezpieczeństw związanych z połączeniem systemu elektronicznego samochodu z internetem, regulacji prawnych umożliwiających jazdę motocyklem posiadaczom praw jazdy kat. B. Całość starannie opracowana graficznie tworzy harmonijną całość z bogactwem możliwości, jakie daje technologia ekranów dotykowych.
W artykule wstępnym Mirosław Rutkowski, redaktor naczelny magazynu iAUTO, deklaruje: Jesteśmy dziennikarzami, dlatego obserwujemy, poznajemy, staramy się zrozumieć to, co dzieje się wokół nas. Po czym słowem pisanym i mówionym, obrazem fotograficznym i filmowym opowiadamy co, jak, kiedy i dlaczego. Z przekonaniem, że nasza opowieść jest wartościowa. Z pokorą wobec pokazywanych ludzi i ich dzieł. I, co oczywiste, wobec Czytelników.
Android – iAuto.
iOS – iAuto.