Podczas 67. edycji Międzynarodowego Salonu Samochodów Dostawczych w Hanowerze w Niemczech, który potrwa do 27 września, główną atrakcją stoiska Citroëna, a zarazem światową premierą jest nowy Berlingo Van.
Oprócz ekspozycji nowego produktu z różnymi rodzajami zabudów, marka wyjątkowo wyraziście podkreśla na targach IAA ideę „Inspired by Pro”, prezentując „La Manufacture Citroën”.
Zobacz także:
To nowa koncepcja salonów sprzedaży dla klientów biznesowych.
Po salonach sprzedaży typu city stores pod nazwą „La Maison Citroën”, które istnieją od 2017 roku i oferują samochody osobowe, „La Manufacture Citroën” będzie zajmowała się sprzedażą samochodów dostawczych i zabudowanych dla firm.
Podobnie jak „La Maison”, „La Manufacture” także ma w nazwie markę Citroën, która jest symbolem wiedzy i doświadczenia, know- how oraz tradycji. Zapowiada produkty „szyte na miarę”, które będą spełniać oczekiwania klientów biznesowych.
Logo nowego salonu jest spójne ze znakiem towarowym „La Maison Citroën”, podkreśla przynależność do marki i stanowi zapowiedź wysokiej jakości. Poza logo, koncepcja stylistyczna „La Manufacture Citroën” nawiązuje do elementów i kanonów graficznych kojarzonych z branżą budowlaną i aranżacją warsztatu (typowe dla warsztatu okna, czerwono- białe pasy itp.). Celem jest podkreślenie zaangażowania marki i jej dostępność dla klientów biznesowych.