HYUNDAI WSPIERA PIŁKARZY, SUZUKI – KOSZYKARZY

Hyundai_suzuki1

Koncerny samochodowe chętnie wspierają najróżniejsze dziedziny sportu (szkoda, że nie zawsze są one związane z szeroko pojęta motoryzacją). Otrzymaliśmy kolejne takie sygnały.

Hyundai mocno angażuje się w piłkę nożną, co można było stwierdzić przed i podczas Mundialu 2018. Suzuki w Polsce od lat zaangażowane jest w koszykówkę.


Zobacz także:

SPORT

 

Hyundai Motor ogłosił kilkuletnie partnerstwo z klubem Hertha BSC. Od przyszłego sezonu do 2021 roku logo Hyundai będzie znajdować się na koszulkach zawodników zespołu podczas wszystkich rozgrywek Bundesligi. Marka będzie również dostarczała flotę samochodów dla klubu, jak również podejmować będzie różnorodne inicjatywy angażujące fanów.

Hyundai_suzuki2

Partnerstwo z Hertha Berlin BSC, po rozpoczętej wcześniej współpracy z Olympique Lyon we Francji i niedawno z Chelsea w Anglii oraz Atlético de Madrid w Hiszpanii, to następny krok w nowym podejściu strategicznym marki Hyundai. Współpraca ma objąć w przyszłości kolejne czołowe kluby Europy.

– W Hertha BSC jesteśmy zachwyceni i dumni z nowego partnerstwa i cieszymy, że możemy być częścią strategii firmy Hyundai, obok innych tak prominentnych klubów jak Chelsea FC i Atlético de Madrid – powiedział Ingo Schiller, Dyrektor Zarządzający Hertha BSC.

Firma Hyundai od dawna jest zaangażowana we wspieranie piłki nożnej. Od 1999 roku Hyundai jest dumnym partnerem Mistrzostw Świata FIFA. Przez 18 lat, do 2017 roku Hyundai był także związany z UEFA.

Hyundai_suzuki3

Suzuki wspiera koszykarską reprezentację Polski

Marka Suzuki od wielu lat związana jest z popularnymi dyscyplinami sportu i angażuje się w promocję aktywnego stylu życia. 28 czerwca kibicowaliśmy reprezentacji Polski, która rozegrała w Gdańsku – niestety przegrany 61:79 – mecz w ramach kwalifikacji do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn – FIBA Basketball World Cup 2019. Rywalami naszych zawodników była bardzo silna drożyna Litwy.

– Trzymamy kciuki za nasze reprezentacje i mamy nadzieję, że najbliższe mecze dodadzą nam energii i dostarczą wiele pozytywnych emocji. Zgodnie z mottem Suzuki – „Way of Life” zachęcamy do angażowania się w sport i promujemy aktywny styl życia – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. W okresie 5-letniego partnerstwa marka m.in. sponsorowało polską reprezentację w walce o tytuł mistrza Europy podczas turnieju EuroBasket w 2015 i 2017 roku. W 2018 roku Suzuki Motor Poland zostało Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Logo japońskiej marki widnieje na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.

Polacy zakończyli pierwszą fazę eliminacyjnych rozgrywek grupowych z bilansem trzech zwycięstw i trzech porażek, pokonując w ostatnim meczu na wyjeździe Kosowo 103:70. Rywalami biało- czerwonych w następnym etapie eliminacji będą Włochy, Holandia i Chorwacja.