Hyundai – oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA 2018 wraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA ogłosiły Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich, promujący różnorodne sposoby dopingowania drużyn.
Ambasadorami konkursu są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.
Zobacz także:
Biorący udział w konkursie, fani piłki nożnej na całym świecie, stają przed okazją uczestnictwa w niepowtarzalnym wydarzeniu, jakim jest finał Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji.
Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu zdjęcia lub filmu video ukazującego najciekawsze sposoby kibicowania w danym kraju, poprzez dedykowane przedmioty, wspólne slogany, śpiew, taniec itp. Zdjęcie lub materiał video należy zamieścić do 13 maja br. na stronie konkursowej worldcup.hyundai.com lub w mediach społecznościowych z odpowiednim hashtagiem #myfootballheritage.
Hyundai i FIFA ocenią nadesłane w ramach konkursu propozycje, a następnie wskażą zwycięzców konkursu z 32 krajów, których reprezentacje biorą udział w Mistrzostwach Świata FIFA 2018 (po jednym z każdego kraju).
Nagrodą główną w konkursie jest podwójne zaproszenie (wraz z przelotem i zakwaterowaniem) na mecz finałowy, który odbędzie się 15 lipca na stadionie Łużniki. Dodatkowym wyróżnieniem jest prezentacja zwycięskiej propozycji w moskiewskim Hyundai Motorstudio, na ekspozycji przygotowanej we współpracy ze Światowym Muzeum Piłki Nożnej FIFA.
Organizując Wielki Konkurs Kibiców Piłkarskich, Hyundai tworzy unikalną platformę łączącą fanów na całym świecie, wzmacniając tym samym emocje związane z tym globalnym, piłkarskim świętem. Wcześniej, marka zapraszała miłośników piłki nożnej do specjalnych Stref Kibica, w których można było wspólnie obejrzeć mecz i kibicować swojej drużynie.
Tym razem, Hyundai chce zjednoczyć jeszcze większą liczbę fanów wykorzystując dedykowaną stronę i media społecznościowe. Marka jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym FIFA od 1999 roku, a współpraca producenta aut z organizacją zakończy się w 2022 roku.