Hyundai Motor Poland podpisał umowę sponsorską z firmą Lang Team – organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne stając się tym samym Oficjalnym Partnerem 72. edycji największej imprezy kolarskiej w Polsce.
W oparciu o ustalenia kontraktu, Hyundai zapewni flotę samochodów do logistycznej obsługi trzech kolejnych edycji tego wyjątkowego wydarzenia.
Zobacz relacje:
W tym roku zawodnicy oraz organizatorzy Tour de Pologne otrzymają do dyspozycji 53 samochody – będą to modele: i40, Tucson, H350, Santa Fe oraz reprezentacyjne limuzyny Genesis.
Tour de Pologne UCI World Tour to jedna z bardziej prestiżowych, cyklicznie organizowanych imprez sportowych w Polsce. Wyścig ma niezwykle bogatą i długą tradycję – pierwszą edycję rozegrano w 1928 roku, a od 2011 roku znajduje się w elitarnym gronie największych wyścigów UCI World Tour (obok Tour de France, Giro d’Italia, Vuelta a España).
Dzięki uczestnictwu najlepszych drużyn świata oraz Reprezentacji Polski, Tour de Pologne stał się Kolarską Ligą Mistrzów, która w ubiegłym roku przyciągnęła na trasę przejazdu aż 2,7 mln kibiców, a relacje telewizyjne z przebiegu wyścigu śledzono w 54 państwach na całym świecie.
Hyundai już od wielu lat jest blisko fanów sportu towarzysząc im podczas Mistrzostw Świata i Europy w piłce nożnej, w trakcie Pucharu FIFA i UEFA, a team Hyundaia staje się coraz silniejszym graczem w rajdach WRC. Zatem związanie się z kolejną dyscypliną sportową jaką jest kolarstwo, marka traktuje jako jeszcze jedno pasjonujące wyzwanie, tym bardziej, że szansa na podium Polaków jest bardzo duża.
Co więcej, Hyundai jest też fundatorem nagrody głównej – zwycięzca tegorocznego wyścigu stanie się także posiadaczem najnowszego modelu: SUV-a Tucson.