Hyundai – oficjalny sponsor Tour de Pologne i dostawca floty samochodów do obsługi tego największego w Polsce, kolarskiego wydarzenia, przygotował specjalną ofertę na Tucsona oraz Santa Fe, reprezentujące segment C-SUV i D-SUV.
Obydwa modele są aktualnie dostępne w specjalnej edycji, sygnowanej logo wyścigu, z atrakcyjnym upustem. Osoby, które zdecydują się na zakup Tucsona w dowolnej wersji silnikowej, mogą liczyć na obniżkę ceny w wysokości 3 000 złotych, który łączy się z innymi formami promocji.
Zobacz także:
Upust dla modelu Santa Fe w edycji Tour de Pologne, może wynosić od 13 000 do 20 000 złotych w zależności od wersji wyposażenia.
Santa Fe w edycji Tour de Pologne to model 5 lub 7-miejscowy, dostępny już od 159 900 zł. Wyposażony jest w silnik 2.0 l o mocy 185 KM, z 6-biegową, automatyczną skrzynią i napędem na cztery koła, który jest nowością w modelu, oferowanym na polskim rynku.
Promocyjna oferta sprzedaży, zaproponowana przez Hyundaia dla modeli Tucson i Santa Fe w edycji Tour de Pologne, łączy się z innymi, dostępnymi dotąd warunkami promocji.