Hyundai ogłosił wprowadzenie nowej marki Genesis, oferującej luksusowe modele, stworzone w oparciu o najwyższe standardy jakości i zaawansowane technologie.
W ramach osobnej marki, funkcjonującej równolegle, oferowane będą modele, które powstały z myślą o nowej generacji wymagających konsumentów.
Zobacz także:
Wykorzystując swój globalny sukces na szybko rozwijającym się rynku samochodowym, Hyundai wprowadzi do sprzedaży do 2020 roku sześć nowych modeli Genesis i tym samym będzie konkurować z najbardziej rozpoznawalnymi na świecie markami samochodów premium.
– Stworzyliśmy nową markę Genesis z całkowitym uwzględnieniem oczekiwań naszych Klientów, którzy szukają inteligentnych rozwiązań, pozwalających oszczędzić czas oraz praktycznych innowacji, wzmacniających satysfakcję z codziennego użytkowania samochodu. Jesteśmy przekonani, że marka Genesis spełni te oczekiwania i stanie się mocnym graczem w swoim segmencie – powiedział Euisun Chung, Wiceprezes Hyundai Motor Company.
Modele Genesis mają się wyróżniać osiągami, stylistyką oraz najwyższą jakością. Logo marki będzie nawiązywać do opartego o motyw skrzydeł emblematu, widocznego na flagowej limuzynie Genesis, oferowanej przez Hyundaia od 2014 roku.
Marka Genesis przyjmie nową, alfanumeryczną strukturę nazw. Nazwy przyszłych modeli będą tworzone poprzez łączenie litery “G” (pochodzące od Genesis) z cyframi 80, 90, 70 itd. w zależności od segmentu.
Konsekwencją decyzji Hyundaia o wprowadzeniu nowej marki jest stworzenie specjalnego departamentu zajmującego się designem samochodów prestiżowych, na czele którego, w połowie przyszłego roku, stanie Luc Donckerwolke (na zdjęciu powyżej) – współpracujący wcześniej z markami: Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT, Skoda. Będzie nie tylko szefem nowego działu designu, ale także szefem centrum projektowego Hyundaia.