Hyundai po raz kolejny docenił zaangażowanie dealerów w dążeniu do osiągnięcia jak najwyższej satysfakcji klienta, wręczając wyróżnienia podczas drugiej edycji konkursu Europejska Nagroda Jakości Hyundaia (Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award).
W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele 63 spośród ponad 2 000 salonów dealerskich Hyundai z całej Europy, którzy najlepiej wypadli w kompleksowej ocenie działalności salonu.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Wręczenie indywidualnych statuetek oraz nagród finansowych było podsumowaniem złożonego procesu, który rozpoczął się od wyłonienia 3 najlepszych dealerów na każdym rynku, w kategoriach: Całościowa Satysfakcja Klienta, Sprzedaż i Serwis. Następnie, wybrano trzech europejskich zwycięzców, w oparciu o wymagające kryteria, na które składały się m.in.: wynik badania Hyundai Global Satisfaction i badania ‘Tajemniczy Klient’ oraz utrzymywanie wymaganych standardów dealerskich i analiza rzeczywistych opinii klienta.
– Nagroda Jakości udowadnia, że zadowolenie Klientów jest dla marki Hyundai kwestią nadrzędną. Uważamy, że jakość obsługi, jakiej doświadczają w salonach powinna być spójna z jakością naszych produktów. Ciesząc się z naszymi dealerami, którzy wysoki poziom satysfakcji Klienta traktują priorytetowo, sukcesywnie podnosimy standardy w całej sieci, co przekłada się na realne korzyści nasze i naszych Klientów – powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe.
Gala w Barcelonie była wyjątkowa także dla Hyundai Motor Poland. Aż trzech nominowanych dealerów z Polski znalazło się w grupie 9 nagrodzonych, europejskich przedstawicielstw, a firma MPT Mago Piła, okazała się najlepszym Dealerem w całej Europie, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Całościowa Satysfakcja Klienta.
Pozostali nagrodzeni Dealerzy to: Intercar Busko Zdrój – 2. Nagroda w Kategorii Serwis oraz Ewa Szpot Swarzędz – 3. Nagroda w Kategorii Sprzedaż.
Gratulujemy!