HYUNDAI: PODANO SKŁAD NA EURO – BEZ POLAKA

Hyundai Motor Company ujawnił nazwiska pięciu czołowych piłkarzy, wchodzących w skład Team Hyundai – wyjątkowej drużyny powołanej z okazji Mistrzostw UEFA EURO 2012. Team Hyundai będzie odgrywał
rolę ambasadora marki w komunikacji marketingowej tego największego wydarzenia piłkarskiego.

Iker Casillas (Hiszpania), Łukasz Podolski (Niemcy), Giuseppe Rossi (Włochy), Karim Benzema (Francja) i Daniel Sturridge (Anglia) widoczni będą w kontekście działań i kampanii promocyjnych Hyundaia podczas UEFA EURO 2012.

– Pięciu przedstawicieli Team Hyundai jest dla siebie rywalami, kiedy pomyślimy o ich spotkaniu na boisku w trakcie zbliżających się Mistrzostw. Jednak łączy ich wszystkich ogromna pasja do piłki nożnej i z tym większą przyjemnością widzimy ich zjednoczonych pod szyldem Hyundaia – powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. Ogromna determinacja i talent stanowią dla każdego z nich potencjał do odegrania kluczowej roli podczas zbliżających się Mistrzostw.

Team Hyundai ma być dla fanów piłki nożnej odzwierciedleniem emocji, dynamizmu i pasji, jakie wzbudza ten sport. Każdy z członków zespołu Hyundai dotarł na sam szczyt poprzez stałe rozwijanie i doskonalenie swoich umiejętności, czego analogicznym odzwierciedleniem jest także droga rozwoju marki Hyundai w
Europie.

Oficjalna prezentacja Team Hyundai jest także okazją do uruchomienia przez firmę akcji charytatywnej, skierowanej na pomoc utalentowanym sportowo, młodym zawodnikom, którzy w przyszłości mogą podobnie jak reprezentanci Team Hyundai, stać się największymi nazwiskami piłki nożnej.

Hyundai zachęca wszystkich fanów futbolu do wzięcia udziału w tej szczytnej inicjatywie, która odzwierciedla kierunek zaangażowania marki zgodny z duchem sportowej rywalizacji – poprzez otwartość i integrację.

Na globalnym profilu marki Hyundai na stronie Facebook – www.facebook.com/Hyundaiworldwide uruchomiono specjalną aplikację, za pomocą której fani mogą oddawać głosy na ulubionego zawodnika. Za każdy głos „Lubię to” Hyundai przekaże 1 EUR na cel charytatywny. Firma spodziewa się zebrać 250 000 euro.

Hyundai Motor Company jest partnerem UEFA od 12 lat (UEFA EURO 2000, UEFA EURO 2004 oraz UEFA
EURO 2008). Jako oficjalny partner UEFA EURO 2012 Hyundai dostarczy flotę ponad 350 pojazdów na
potrzeby transportu zespołów, gości VIP i organizatorów turnieju. Trochę szkoda tylko, że wśród ambasadorów zabrakło futbolisty gospodarzy, choć ze względu na reprezentowany poziom – trudno się dziwić…