Hyundai Motor Company opublikował zdjęcia zapowiadające wyczekiwany model IONIQ 9.
„9” w nazwie IONIQ 9 symbolizuje klasę dużych pojazdów w linii IONIQ firmy Hyundai Motor, zapowiadając inaugurację obecności marki w klasie dużych elektrycznych SUV-ów. Opierając się na dynamice – znanej z IONIQ 5 i IONIQ 6 – IONIQ 9 ma na nowo zdefiniować wrażenia z jazdy samochodem elektrycznym, oferując przestronne i wygodne wnętrze dzięki uznanej platformie modułowej Electric-Global Modular Platform (E-GMP) Grupy Hyundai Motor.
Zobacz także:
JEEP: PIERWSZY SZKIC NOWEGO COMPASSA
Stylizacja modelu IONIQ 9, określana jako „aerosthetic”, to wyjątkowe połączenie aerodynamicznych właściwości oraz estetyki. Ten model czerpie inspirację z eleganckich zewnętrznych elementów i przestronnych, przytulnych wnętrz łodzi. Jego jednolita linia dachu w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi zapewniają dużo miejsca dla wszystkich pasażerów, również dla tych w trzecim rzędzie siedzeń.
Szkice ujawniają detale, które poprawiają ogólną jakość stylizacji modelu IONIQ 9. Charakterystyczne kształty po bokach przywodzą na myśl ukośne linie tradycyjnego koreańskiego stroju, Hanbok. Przednie lampy są wyposażone w technologię Parametric Pixels, wyróżniając się charakterystycznym designem oświetlenia Hyundai Motor dla modeli z linii IONIQ. Wieloramienna konstrukcja felg idealnie pasuje do dynamicznej i eleganckiej natury IONIQ 9.
Począwszy od 30. października, Hyundai Motor będzie publikować materiały zapowiadające nowy model za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych, aż do światowej premiery IONIQ 9 w listopadzie. Bardziej szczegółowe informacje o światowej premierze zostaną opublikowane wkrótce. Przyszłość pojazdów elektrycznych jest tutaj dzięki IONIQ 9 i na nowo definiuje pojęcie przestronnego i komfortowego pojazdu elektrycznego.
Premiera modelu IONIQ 9 ma miejsce tuż po rekordowych wynikach Hyundai Motor w zeszłym roku i wyprodukowaniu 100-milionowego pojazdu w tym roku. Co ciekawe, pojazd wyprodukowany jako 100 000 001 był samochodem elektrycznym, symbolizującym wejście Hyundai Motor w nową erę elektryfikacji. Firma pozostaje niezłomna w swoim zaangażowaniu w elektryfikację, dążąc do osiągnięcia sprzedaży 2 milionów pojazdów elektrycznych do 2030 roku.