Nowy Hyundai i10 z czterema wersjami wyposażenia i czterema różnymi kombinacjami napędów.
Stylowy i dynamiczny Hyundai i10 to połączenie komfortu, bezpieczeństwa, łączności i atrakcyjnego designu
Zobacz także:
NISSAN: DWIE NOWE WERSJE WYPOSAŻENIA MODELU ARIYA
Kompleksowy pakiet bezpieczeństwa w standardzie
Nowy Hyundai i10 ustanawia standardy w zakresie aktywnych systemów wspomagania i łączności. Samochód oferuje wyposażenie zapewniające komfort i bezpieczeństwo, znane z wyższych segmentów. Wszystkie wersje i10 wyposażono w asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta świateł drogowych (HBA) i asystenta zapobiegania kolizjom czołowym (FCA), który wykrywa nie tylko samochody, lecz także pieszych. Natomiast system monitorowania poziomu uwagi kierowcy (DAW) ostrzeże akustycznie i wizualnie kierowcę, jeśli zarejestruje oznaki zmęczenia. Każda wersja wyposażona jest w 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy e-call. Nowy model dodatkowo posiada asystent podążania na pasie ruchu (LFA) oraz system monitorowania tylnej kanapy (ROA).
Cztery wersje wyposażenia – Pure, Modern, Smart oraz usportowiony N Line
Bazowa wersja Pure oferowana jest z silnikiem o pojemności 1 litra oraz manualną skrzynią biegów już od 67 000 zł. Poza wymienionymi systemami bezpieczeństwa i10 Pure oferuje klimatyzację manualną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, centralny zamek i immobilizer, światła do jazdy dziennej, przednie szyby elektryczne oraz 14-calowe felgi stalowe z kołpakami. Nowością są także porty USB-C dla pasażerów z tyłu.
Wersja Modern dostępna od 70 400 zł posiada dodatkowo automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania i elektrycznie sterowane tylne szyby. Dla bardziej wymagających klientów przewidziano opcjonalne 15-calowe felgi aluminiowe oraz pakiet Winter, który zawiera istotne elementy wyposażenia takie, jak podgrzewane przednie fotele oraz podgrzewana kierownica. Wersja Modern z silnikiem 1.2 MPI i skrzynią manualną została wyceniona na 73 000 zł, a ze skrzynią zautomatyzowaną na 77 000 zł.
Bogatsza wersja Smart oferowana jedynie z mocniejszym z silnikiem 1.2 MPi kosztuje 81 500 zł w wariancie z manualną skrzynią biegów lub 85 500 zł ze skrzynią zautomatyzowaną. Wyposażenie wersji Smart posiada elementy wersji Modern, a ponadto reflektory halogenowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, tylne światła LED, bezkluczykowy dostęp, elektrycznie składane lusterka boczne, chromowane klamki zewnętrzne oraz podgrzewaną kierownice.
Topowa wersja N Line oferowana jest z silnikiem 1.2 MPI już od 82 500 zł w wersji ze skrzynią manualną, natomiast koszt zapewniającej najwięcej emocji wersji z silnikiem 1.0 T-GDI (100 KM) to 86 900 zł.
Nowy i10 N Line wyróżniają boczne lusterka w kolorze czarnym, sportowe wykończenie grilla N Line, dedykowane 16-calowe felgi aluminiowe N Line oraz kierownica i dźwignia zmiany biegów z logo N Line.
Dynamiczny i stylowy wygląd zewnętrzny
Hyundai i10 Nowej Generacji ma młodzieżowy i dynamiczny wygląd, dzięki któremu wyróżnia się w segmencie A. Szeroki przedni grill wyraża sportowy charakter i zawiera okrągłe światła do jazdy dziennej LED o wyrafinowanej strukturze plastra miodu, co stanowi nawiązanie do wcześniejszej generacji modelu.
Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów zewnętrznych, w tym dwóm nowych: Lumen Grey oraz Meta Blue. Dla wersji Smart oraz N Line możliwości personalizacji jest jeszcze większa dzięki dostępnemu za kwotę 2 000 zł pakietowi Black, który oferuje dach w kolorze Phantom Black.
Więcej komfortu i wygody
Nowy i10 pozostaje praktycznym wyborem dla europejskich kierowców. Progresywny model z segmentu A, jest wyposażony w elektrycznie składane lusterka. Podobnie jak jego poprzednik, oferuje bagażnik o pojemności 252 litrów przy rozłożonych siedzeniach i 1050 litrów po złożeniu siedzeń, schowek pod podłogą bagażnika, tylne siedzenia składane jedną ręką oraz kamerę cofania.
Produkcja nowego i10 rozpocznie się już w tym miesiącu w fabryce Hyundaia w Izmit w Turcji. Pierwsze egzemplarze mają wyjechać na europejskie drogi jeszcze przed okresem wakacyjnym.