Nowy Hyundai TUCSON prezentuje bardziej dynamiczną stylizację, która dobrze wpisuje się w postępową wizję firmy dotyczącą przyszłej mobilności.
Odświeżony model ma zadebiutować w Europie na początku 2024 roku i specyfikację tego auta przeznaczoną dla naszego regionu poznamy w najbliższej przyszłości. Rozpoczynając nowy rozdział w europejskiej podróży, TUCSON niesie ze sobą obietnicę ciągłej doskonałości, innowacyjności i zadowolenia klientów.
Zobacz także:
VOLVO: ELEKTRYCZNY MINIVAN EM90 POSZERZA PORTFOLIO MARKI
Nowy TUCSON stanowi rozwinięcie języka projektowania „Parametric Dynamics” obecnego modelu, ewoluując jednocześnie w kierunku bardziej nowoczesnej i wyrafinowanej estetyki. Przedni pas charakteryzuje się układem cienkich, kanciastych linii na osłonie chłodnicy, uzupełnionych sekcją ukrytych świateł typu Jewel, przypominającymi biżuterię.
Zderzak i dolna listwa ozdobna płynnie rozciągają się na boki, tworząc dynamiczną i optycznie poszerzoną sylwetkę. Nowy wzór felg aluminiowych poprawia proporcje auta i jeszcze mocniej podkreśla dynamikę jego bryły. Tylny zderzak, ze zintegrowaną listwą, został poszerzony. Ten zabieg sprawił, że samochód sprawia wrażenie, jakby jego koła były szerzej osadzone. Gładka, nieco surowa forma tyłu płynnie nawiązuje do wzoru przodu, dając poczucie spójności i równowag
We wnętrzu nowego modelu TUCSON priorytetem jest przestronność i funkcje praktyczne. Cały panel instrumentów jest teraz zintegrowany w poziomie. Płynna integracja zaawansowanych technologii zapewnia harmonijne połączenie funkcjonalności i estetyki.
Stworzone z myślą o europejskich klientach
Dwie dekady temu model wszedł do raczkującego wówczas segmentu SUV-ów i od tego czasu stał się światowym bestsellerem. Od tego czasu jego popularność wśród europejskich klientów wciąż nie słabnie. Według globalnej firmy badawczej JATO Dynamics, TUCSON stał się najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie kompaktowych SUV-ów w Europie w 2022 roku. Dzięki wyrafinowanej stylistyce, zaawansowanej technologii i bogatej historii sukcesów, nowy TUCSON będzie również kontynuował swoją tradycję światowego lidera w segmencie SUV-ów.
Ucieleśniając charakterystyczną dla Hyundaia filozofię projektowania Sensious Sportiness, TUCSON jest wizualnym popisem stylistów, mogącym poszczycić się urokiem SUV-a i progresywnym wyglądem, który ma idealnie wpisywać się w trendy i gusta klientów.
Nowy model doczekał się pierwszej zmiany designu od trzech lat, która ma na celu zwiększenie konkurencyjności TUCSONa czwartej generacji, którego premiera miała miejsce w 2020 roku.