HYUNDAI: NOWA STYLIZACJA MODELU TUCSON CZYLI N LINE

hyun_tucson_n_1

Nowy Hyundai Tuscon N Line to pierwszy SUV ze sportowym wykończeniem w gamie modeli marki. Łączy w sobie kultowy atletyczny wygląd, bezpieczeństwo i komfort z dynamiczną sportową stylistyką N.

Dostępny jest w dwóch wariantach silnikowych, zarówno w wersji z napędem na przednie, jak i na cztery koła to wygodne auto rodzinne.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nowe wykończenie obejmuje elementy zewnętrzne i wewnętrzne. Uzupełnieniem dynamicznie stylizowanych dodatków w najmocniejszych wersjach benzynowych i wysokoprężnych są udoskonalone wspomaganie kierownicy (MDPS) i poprawione ustawienia zawieszenia.

hyun_tucson_n_2

Sprężyny zawieszenia oferują o 5 proc. większą sztywność w tylnym układzie i o 8 proc. więcej z przodu, podczas gdy zmiany w oprogramowaniu układu kierowniczego dają bardziej bezpośrednie, liniowe wyczucie prowadzenia.

Przeprojektowane zderzaki i grill z ciemnym siatkowym wypełnieniem obramowany ciemnym chromem sprawiają, że Tucson N Line rzuca się w oczy. Ponadto ciemne 19-calowe felgi aluminiowe, jak również obudowy lusterek bocznych i tylny spojler w błyszczącej czerni podkreślają sportowy charakter samochodu.

hyun_tucson_n_3

Przednie reflektory z czarnym wypełnieniem, światła do jazdy dziennej w technologii LED oraz przyciemnione ramki szyb w połączeniu z klamkami w kolorze nadwozia tworzą jeszcze bardziej dynamiczny wygląd.

Wewnątrz można cieszyć się komfortem sportowych foteli skórzano- zamszowych sygnowanych logo N oraz czerwonymi szwami na kierownicy i siedzeniach. Aluminiowe nakładki na pedały i obszyta skórą dźwignia zmiany biegów N z czerwonym akcentem również są elementami nowej linii.
hyun_tucson_n_4

Samochód został zaprojektowany, przetestowany i zbudowany w Europie. Jest dostępny w całej Europie w dziewięciu różnych kolorach lakierów nadwozia. Jest dostępny z dwoma rodzajami silnika do wyboru: benzynowym o mocy 177 KM lub diesla o mocy 185 KM. Istnieje też wersja z 48-woltowym układem Mild Hybrid (także z silnikiem 1.6 CRDi o mocy 136 KM, oferującym mniejsze aż do 7 proc. zużycie paliwa i emisji CO2 – WLTP).

Technologia składa się z 48-woltowego polimerowego akumulatora litowo- jonowego o mocy 0,44 kW/h, rozrusznika Mild Hybrid (MHSG), konwertera niskiego napięcia (LDC) oraz falownika.

hyun_tucson_n_5