Hyundai – partner FIFA, wprowadził do sprzedaży modele w specjalnych wersjach wyposażeniowych GO!, przygotowanych z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Ofertą zostały objęte samochody marki: Tucson, i10, i20 oraz i30 w wersji hatchback i wagon.
Zobacz także:
Wersje GO! wyróżniają się elementami wyposażenia w bardzo korzystnej cenie, oferowanymi do tej pory w wyższych specyfikacjach. Takie podejście jest zgodne z polityką marki Hyundai, zakładającą powszechną dostępność nowych rozwiązań i elementów wyposażenia premium.
Dodatkowo, samochody w wersjach GO! zyskały także dedykowane elementy stylistyczne. W zależności od modelu mogą to być czarne, błyszczące lusterka, czarna podsufitka, tapicerka z niebieskimi dodatkami Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowość, samochody oferowane są w stworzonym specjalnie dla tych wersji, metalizowanym lakierze Champion Blue.
Specyfikacja wersji GO! różni się w zależności od modelu. Na przykład Tucson w średniej wersji wyposażenia w wersji droższej o 4 tysiące zł oferuje dodatkowo: nawigację z 8-calowym, kolorowym ekranem dotykowym i 10-letnim programem aktualizacji MapCare, system informacji o znakach i ograniczeniach prędkości (SLIF), system utrzymania pasa ruchu (LKAS), wykończenie w kolorze ciemnego metalu, skórzaną kierownicę częściowo perforowaną, składane elektrycznie, czarne (błyszczące) lusterka boczne, dedykowaną tapicerkę oraz czarną podsufitkę.
Z kolei przy zakupie Tucsona w wersji GO! Plus – zamiast w wersji Style, klient zapłaci 4 500 zł więcej, ale samochód będzie wyposażony w elementy, których łączna wartość wynosi 11 000 zł np. inteligentną klapę bagażnika otwieraną elektrycznie czy dwupanelowy dach panoramiczny. Oznacza to realną korzyść w wysokości 6 500 zł.
Bliższe informacje na temat modeli GO! dostępne są na stronie internetowej producenta oraz w salonach dealerskich.