Hyundai Motor Poland podsumował ubiegłoroczną współpracę z siecią dealerską i przyznał wyróżnienia swoim najlepszym partnerom biznesowym. Tytuł Dealera Roku 2011 przypadł firmie Korea Motors z Krakowa.
– Trudno się dziwić naszej radości z osiągnięcia wiodącej pozycji w tak licznym gronie znakomitych i doświadczonych dealerów sieci marki Hyundai – powiedział odbierając okazały puchar Piotr Chwedyk, dyrektor krakowskiego Korea Motors. Szczególnie cieszy nas uzyskanie wysokiej punktacji w ocenie satysfakcji klienta.
W rozbudowanych badaniach ankietowych prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC wzięło udział ponad 3 tys. polskich klientów. Na tej podstawie określono dla każdego z dealerstw Hyundai Global Satisfaction Index (HGSI). Wśród wielu wskaźników branych pod uwagę w badaniach, te związane z satysfakcją klientów salonu i serwisu wydają się jednymi z najistotniejszych.
– Wprowadzenie wskaźnika HGSI ma na celu stałe podnoszenie poziomu usług w sieci marki Hyundai. Nasza pozycja na polskim rynku staje się z roku na rok coraz mocniejsza – komentuje Marcin Okrój, dyrektor generalny Hyundai Motor Poland – dlatego bardzo ważny jest dla nas fakt, że jednocześnie wzrasta także zadowolenie klientów z użytkowania samochodów oraz ich satysfakcja z jakości obsługi w naszej sieci.
Krakowski oddział Korea Motors został także wyróżniony za sprzedaż flotową, natomiast oddział warszawski otrzymał nagrodę za najwyższą sprzedaż.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.