Jeszcze tylko do najbliższej niedzieli, tj. 23 października prawdziwi fani muzyki mogą wziąć udział w konkursie sponsorowanym przez markę Hyundai, w którym do wygrania jest wyjazd na MTV EMA w Belfaście dla zwycięzcy i jego dwóch znajomych. Dodatkowo, osoby mające swój zespół muzyczny mogą powalczyć o możliwość wystąpienia przed europejską publicznością podczas gali wręczenia nagród.
Aby wziąć udział w konkursie, którego partnerem jest nowy model Hyundai Veloster – jedyny samochód na rynku z układem pełnowymiarowych drzwi w konfiguracji 1 + 2, należy wejść na profil Hyundai Polska na Facebooku (www..hyundai.pl)i odpowiedzieć poprawnie na 10 pytań z wiedzy muzycznej a w przypadku zespołów muzycznych, po prostu przesłać link do filmu ze swoim występem.
Zespół, który otrzymał najwięcej głosów w danym kraju, zostanie następnie poddany ocenie jury ze strony MTV, które wyłoni zwycięzcę spośród wszystkich europejskich uczestników.
Zaangażowanie marki Hyundai w sponsoring wydarzenia muzycznego kierowanego głównie do młodych osób jest nie tylko odzwierciedleniem kierunku komunikacji nowego modelu Veloster ale także szerszego myślenia o przyszłych klientach marki, umacniającej z roku na roku swoją pozycję w Europie.
Hyundai Veloster to model, który łączy styl coupe z funkcjonalnością hatchbacka poprzez asymetryczny rozkład drzwi (1 po stronie kierowcy, 2 po stronie pasażera). Dzięki takiemu rozwiązaniu, a także wyjątkowo dynamicznej stylistyce jest idealna ofertą dla młodych i lubiących się wyróżniać osób, które jednak nie chcą rezygnować z codziennej funkcjonalności samochodu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.