HYUNDAI: EURO 2016 – 361 SAMOCHODÓW I NAGRODY DLA KIBICÓW

Hyund_uefa1

Piłkarze reprezentacji Polski przebywają już od wtorku we Francji, gdzie czynią ostatnie przygotowania do turniejowych meczów EURO 2016.

Tymczasem podczas oficjalnej ceremonii przekazania floty samochodów, która miała miejsce w St. Denis, Hyundai oddał do dyspozycji UEFA 361 samochodów, stanowiących flotę aut do obsługi logistycznej Mistrzostw Europy, od 10 czerwca do 10 lipca.


Zobacz także:

SPORT

ROZMAITOŚCI


 

W ceremonii, która odbyła się na narodowym stadionie Francji, uczestniczyli m.in. Hyung Cheong Kim – Prezes Hyundai Motor Europe, Guy- Laurent Epstein – Dyrektor Marketingu UEFA Events SA, Ruud Gullit – holenderski trener i najlepszy zawodnik świata według FIFA w 1987 oraz inni ważni goście.

Hyundai, jako oficjalny partner największego wydarzenia piłkarskiego w Europie, w którym uczestniczyć będą miliony fanów, zapewni w trakcie Mistrzostw transport m.in. przedstawicielom UEFA, sędziom, reprezentantom mediów, szefom ochrony oraz gościom VIP. Wśród modeli, które weszły w skład przekazanej floty znalazły się: flagowa limuzyna Hyundaia – Genesis, nowe SUV-y Santa Fe i Tucson oraz miejski model i20.

Hyundai odpowiada także za graficzne oznakowanie 12 autokarów, którymi podczas rozgrywek będą przemieszczać się narodowe reprezentacje.

– Dzięki naszej współpracy z Hyundaiem, która rozpoczęła się w 2000 roku Mistrzostwa Europy UEFA stały się jednym z najważniejszych i największych wydarzeń sportowych na świecie. Hyundai, podobnie jak my, dąży do osiągnięcia najwyższej jakości, co doskonale odzwierciedla flota znakomitych i godnych zaufania samochodów. Wierzymy, że kontynuacja naszej współpracy i wsparcia ze strony Hyundaia przyczyni się do zwiększenia sprzedaży samochodów oraz wzmocnienia wartości marki – powiedział Guy- Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.

Hyundai jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy UEFA od 16 lat i odgrywa kluczową rolę w aspekcie organizacji wydarzenia, zapewniając mobilność podczas Mistrzostw.

W tym roku, kierując się sloganem ‘Real Fans First’ (Fani są najważniejsi), marka chce być jeszcze bliżej kibiców i potencjalnych klientów. W tym celu Hyundai uruchomił innowacyjny ‘Digital Fan Park’ będący platformą online dedykowaną fanom piłki nożnej, budującą piłkarskie emocje poprzez interaktywną zabawę i konkursy.

Cyfrowy Fan Park Hyundaia znajduje się pod adresem euro2016.hyundai.com. Zachętą do odwiedzenia strony jest także możliwość wygrania nagród, w tym samochodu Hyundai i20.