Hyundai oficjalnie przekazał flotę 57 samochodów do obsługi logistycznej tego największego wydarzenia kolarskiego w Polsce – Tour de Pologne.
Wśród dostarczonych organizatorom wyścigu aut znalazły się przede wszystkim modele: Tucson, i40, Santa Fe, a także lekki samochód dostawczy H350, dedykowany głównie do przewożenia kolarskiego sprzętu.
Zobacz także:
Do dyspozycji gości specjalnych oraz Dyrektora wyścigu przez cały czas trwania wydarzenia są dwie flagowe limuzyny Genesis – samochody reprezentujące segment modeli Premium.
– Hyundai od lat angażuje się w sponsoring sportowy, o czym świadczą wieloletnie kontrakty z FIFA i UEFA oraz silna obecność marki w Rajdach WRC. Współpraca przy Tour de Pologne jest dla nas lokalnym uzupełnieniem tych działań i możliwością dalszego wzmacniania świadomości marki oraz zaprezentowania klientom naszych produktów – powiedział Seung Sik Nam, Prezes Hyundai Motor Poland.
– Podobnie jak w ubiegłym roku teraz także jesteśmy dostawcą logistyki. Dostarczamy flotę prawie 60 samochodów do obsługi logistycznej tego ważnego przedsięwzięcia kolarskiego. Jesteśmy także sponsorem koszulki dla najlepszego sprintera. Hyundai jest zorientowany na sport, jest zorientowany na swoich klientów kibiców. Chce być z nimi i wspólnie przeżywać wielkie emocje sportowe, które następnie kojarzą się pozytywnie z poszczególnymi wydarzeniami. To największa zaleta działalności sponsorskiej – przyznaje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland.
– Przygotowanie floty 57 samochodów było dosyć dużym wyzwaniem, ponieważ musimy pamiętać o tym, że auta będą eksploatowane w nietypowym, trudnym terenie – szczególnie mam tu na myśli odcinki na południu Polski. Do tego samochody będą użytkowane w sposób nietypowy technicznie. Podczas wyścigu mamy do czynienia z dynamicznym przyspieszaniem, zwalnianiem, dlatego musieliśmy zabezpieczyć całą flotę w taki sposób, żeby rzeczywiście te samochody były niezawodne i nie sprawiały problemu organizatorom – mówi Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland.
Hyundai jest także sponsorem nagród głównych 73. Tour de Pologne – najlepsza zawodniczka tegorocznego wyścigu otrzyma całkowicie nowy model Elantra, natomiast na zwycięzcę edycji dla mężczyzn czeka nowoczesny SUV – Tucson, będący najlepiej sprzedającym się modelem producenta w Europie.
Konferencję prasową w Warszawie zakończył spektakularny przejazd kolumny samochodów Hyundaia, którą utworzyły wszystkie przekazane auta. Konwój oklejonych w charakterystyczne barwy Tour de Pologne samochodów, przejechał po trasie warszawskiej rundy wyścigu.