Czy tankowali Państwo już kiedyś na stacji paliw HUZAR? Sieć ta istnieje co prawda niezbyt długo, ale jest coraz bardziej widoczna i skutecznie konkuruje w Polsce z potentatami w tej branży, wypełniając dziewicze miejsca na krajowej mapie.
Pierwszy obiekt z logo Polskich Stacji Paliw HUZAR powstał w 2005 roku. Inspiracją do stworzenia nowej sieci prywatnych stacji paliw stała się wizyta przedstawicieli i akcjonariuszy POLpetro SA w Niemczech oraz zapoznanie się z działalnością i sukcesami BFT Bundesverband Freier Tankstellen e.V.
Na bazie doświadczeń i informacji, otrzymanych od tej niemieckiej sieci prywatnych stacji paliw powstał projekt budowy, a potem wizualizacja pierwszej testowej stacji z logo Polskich Stacji Paliw HUZAR. Nabór uczestników rozpoczęto oficjalnie w 2006 roku i pomimo wielu problemów i przeciwników budowy takiej sieci, w 2012 roku została podpisana już setna umowa. Obiekt, którego inwestorem jest PHT Tracom Sp. z o.o. powstanie w Biskupcu. Stacja wcześniej prowadziła swoją działalność w barwach LOTOSU. To już kolejny obiekt, który z barw koncernu przechodzi do PSP HUZAR.
Dlaczego sieć HUZAR odnosi taki sukces? Głównie dlatego, że to uczestnicy sieci są właścicielami Spółki POLpetro i oni sami decydują o jej rozwoju i rozwoju całej sieci
.
– Założenia sieci HUZAR tworzone były przez właścicieli stacji – każdy element analizowali oni pod kątem własnych oczekiwań. Można zaryzykować stwierdzenie, że jest to jedyne rozwiązanie na polskim rynku, w którym sieć pracuje dla poszczególnych stacji, a nie odwrotnie – mówi Ireneusz Jabłonowski Prezes POLpetro.
Właściciele uzyskują możliwość korzystania z atutów silnej grupy i efektywnego konkurowania na rynku, zachowując całkowitą niezależność i pełny wpływ na rozwój swojego przedsiębiorstwa.
Przyłączenie do sieci HUZAR nie wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat stałych, okresowych, ani też nie jest uzależnione od wysokości osiąganych obrotów, czy przyjęciem żadnych obowiązków handlowych. Wszelka współpraca wiąże się z dobrowolnością. Właściciel zachowuje również całkowitą swobodę w zakresie zakupów wszelkich towarów i usług dla stacji. Jednocześnie POLpetro oferuje szereg ofert dopasowanych do potrzeb klientów, które są korzystne dla właścicieli stacji.
Już nazwa HUZAR i logo odwołujące się do polskiej historii, budzą pozytywne skojarzenia. Trafny dobór barw i kształtów pozwala na przyciągnięcie wzroku kierowców i skuteczne wyróżnia stację w drogowym krajobrazie.
Oceniając sieć Polskie Stacje Paliw HUZAR przez perspektywę dotychczasowych osiągnięć, należy zwrócić uwagę na dynamikę rozwoju, która jest wyjątkowa dla przedsięwzięć integrujących niezależnych operatorów stacji paliw pod wspólnym logo.
Aktualnie każdy przystępujący do sieci uczestnik skorzysta z gotowych rozwiązań takich jak m.in. program lojalnościowy „Szarża Prezentów”, karta „Biznes Profit”, czy spójny program badania jakości paliw, pozwalających na wspieranie sprzedaży.
Poza elementami spójnymi dla całej sieci, na każdego właściciela stacji, który zdecyduje się związać z siecią HUZAR czeka szereg korzystnych możliwości współpracy z POLpetro SA, oraz możliwość uzyskania korzystniejszych warunków u różnych dostawców oferujących atrakcyjne warunki dla sieci HUZAR.
Sieć stacji HUZAR widoczna jest także w sporcie samochodowym. Sponsoruje załogę rajdową Mariusz Nowocień i Bartłomiej Jakubowski, którzy w sezonie 2012 zgłoszeni zostali do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski samochodem Mitsubishi Lancer EVO X przygotowanym przez Dytko Sport.
Nie pozostaje nic innego, jak tylko odwiedzić jedną ze stacji HUZARA i naocznie przekonać się, że są one przyjazne dla każdego kierowcy.
Źródło: Informacja prasowa
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.