The House of Rolls-Royce świętuje premierę pierwszego z serii krótkich filmów opowiadających o swojej drodze do statusu najbardziej uznanej luksusowej marki.
“The Spirit of Ecstasy” został po raz pierwszy zaprezentowany na stronie www.rolls-roycemotorcars.com. Do inauguracyjnego filmu głosu użyczyła Kate Winslet.
Zobacz także:
Aktorka – zdobywczyni Oskara – przywołuje urzekającą i trwającą do dziś historię symbolu luksusu opowiadając historię muzy, która przewodzi najsławniejszej na świecie luksusowej marce.
Premiera zapowiada nadejście następnych okazji do świętowania, jako że The House of Rolls-Royce – wraz z wejściem na rynek nowego modelu Rolls- Royce Phantom – zaprezentuje nowe podejście do luksusu. Ten moment będzie również zapowiedzią rozpoczęcia drugiego rozdziału niezwykłej historii marki, która rozpoczęła się jej odrodzeniem w 2003 roku w centrum, gdzie powstaje luksus doskonały – w Goodwood w hrabstwie West Sussex.
– Figurka Spirit of Ecstasy prezentuje się na dziobie każdego egzemplarza Rolls- Royce’a od 1911 roku. Symbolizuje wszystko, co najlepsze, jednocześnie w ciszy prowadząc tych, którzy wprawiają w ruch nasz świat. To historia, w której jest geniusz, więc powinna zostać opowiedziana. Zakrojone na światową skale poszukiwania odpowiedniego głosu dla Spirit of Ecstasy doprowadziły nas z powrotem do West Sussex w Anglii, gdzie mieszka Kate Winslet i rezyduje Rolls- Royce. Kate w nowej roli pokazała cały swój kunszt aktorski – powiedział Torsten Müller- Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls- Royce Motor Cars.
Premiera: Odcinek I – “The Spirit of Ecstasy”
Pierwszy odcinek serialu The House of Rolls- Royce pt.: “The Spirit of Ecstasy”, opowiada historię muzy, która jest przewodnikiem i inspiracją dla producenta, najbardziej luksusowej marki, od 105 lat. Od stworzenia jej przez artystę Charlesa Sykesa w 1911 roku, statuetka bezgłośnie prowadziła każdy egzemplarz samochodu oraz jego szacownego właściciela przez doniosłe chwile. Trwała w eleganckiej pozie i była światkiem wielu historycznych wydarzeń.
W pierwszym odcinku jesteśmy świadkami wykorzystania najnowszych technik filmowych i skanowania 3D, po to, by wskrzesić fascynującą legendę w mitologii Rolls- Royce’a – jak oraz dlaczego Spirit of Ecstasy, która jest najbardziej rozpoznawalną ikoną luksusu, została powołana do życia.
Historia zaczyna się w okresie Belle Epoque w Londynie, gdzie artyści i twórcy, naukowcy i inżynierowie, arystokraci oraz przedstawiciele bohemy, współpracowali oraz współzawodniczyli ze sobą w gorących oparach kreatywności początków XX wieku. Postacie te w jakiś sposób przypominają dzisiejszych klientów Rolls- Royce’a: mężczyzn i kobiety z wizją, którzy, aby osiągnąć sukces podejmują ryzyko i śmiało inwestują w nowatorskie rozwiązania.
Film zaczyna się w momencie, gdy marka rozpoczęła swoje działania w 1904 roku realizując dla swojej zamożnej i wymagającej klienteli motto: “weź wszystko, co najlepsze robiąc to jeszcze lepszym”. Panowie Rolls i Royce zainspirowani eteryczną muzą, wytrwale dążąc do stworzenia “Najlepszego Samochodu na Świecie”, wychodzą do świata by przetestować, dopracować i upewnić się co do solidności fundamentów tej wielkiej marki, która istnieje do dziś: niepowtarzalnej kombinacji ruchu, elegancji, techniki, komfortu oraz rękodzieła.
Ucieleśnieniem sukcesu w tej mierze stał się Rolls- Royce Silver Ghost. Model był pierwszym godnym umieszczenia na dziobie figurki kobiety w locie, która od tej pory jest obecna i będzie obecna na każdym egzemplarzu samochodów Rolls- Royce. Muza, która prowadzi marzycieli, wizjonerów, innowatorów i tych liderów, dzięki którym świat idzie do przodu.
The House of Rolls-Royce
Następne odsłony legendy The House of Rolls- Royce zostaną zaprezentowane w niedalekiej przyszłości w formie kolejnych krótkich filmów. Marka przygotowuje się bowiem do premiery samochodu będącego nowym wyznacznikiem dla przedmiotów luksusu na całym świecie – nowego modelu Phantom. Seria filmów stanowi nową płaszczyznę w eterycznej, wirtualnej przestrzeni, w której fani mogą się z nią jeszcze bardziej zidentyfikować.
Poza ekskluzywnymi pokazami następnych odcinków historii The House of Rolls-Royce, klienci oraz fani będą mieli okazję uczestniczyć w specjalnych spotkaniach z marką organizowanych na całym świecie.