HONDA: WYBRANO DORADCĘ SERWISOWEGO ROKU

Właśnie zakończyła się druga edycja zorganizowanego przez Hondę Poland konkursu „Doradca Serwisowy Roku”. Po raz kolejny jego uczestnicy mieli szansę wykorzystać atmosferę współzawodnictwa do doskonalenia zawodowego, zdobycia nowych doświadczeń i oceny swoich umiejętności.

W tym roku w szranki rywalizacji stanęły 84 osoby reprezentujące 48 punktów serwisowych działających w ramach autoryzowanej sieci dealerskiej firmy Honda w Polsce. Pierwszy etap konkursu polegał na rozwiązaniu testu wiadomości. Na tej podstawie wyłoniono 15 finalistów, którzy podczas finału rozegranego w Ośrodku Szkoleniowym Hondy musieli zmierzyć się z zadaniami sprawdzającymi zarówno ich umiejętności praktyczne, jak i stopień przyswojenia wiedzy teoretycznej. Zadania rundy finałowej wymagały od uczestników dobrej znajomości zasad gwarancji, procedur obsługi klienta oraz wiedzy z zakresu techniki samochodowej.

– Wyniki osiągnięte przez uczestników podczas finału konkursu utwierdziły nas w przekonaniu, że program szkoleń kierowanych do doradców serwisowych umożliwia szybki i kompleksowy rozwój kompetencji zawodowych, niezbędnych do realizacji stawianych przed nimi zadań – mówi Marcin Żaczek, odpowiedzialny za organizację tego wydarzenia.

Zwycięzcy konkursu:
I miejsce – Łukasz Dudek z firmy KUCZA (Rybnik)
II miejsce – Piotr Potyrało z firmy AUTO MOJSIUK (Biesiekierz k. Koszalina)
III miejsce – Adam Wiśniewski z firmy SMH TORUŃ

Nagrody laureatom konkursu wręczył Katsushi Inoue prezes zarządu Honda Poland. Pracownicy autoryzowanych stacji obsługi Hondy w Polsce mogą ubiegać się o tytuł Doradcy Serwisowego Roku raz na dwa lata, gdyż konkurs organizowany jest naprzemiennie z rywalizacją o miano Mechanika Roku.