HONDA: ODNOWIONY NSX 2019 MOŻNA JUŻ ZAMAWIAĆ

Honda_NSX_1

NSX na rok 2019 zostanie odnowiony, a zmian jest sporo – ogłosiła Honda. Sprawią one, że supersamochód z napędem Sport Hybrid będzie łatwiejszy w codziennej eksploatacji.

Jeszcze bardziej ekscytująca na też stać się jazda po torze wyścigowym. Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego – o 19 procent. Zmodyfikowano piasty tylnych kół oraz tuleje łączników wahaczy poprzecznych, poprawiając reakcje podwozia.

Sztywność strukturalna Hondy NSX umożliwiła osiągnięcie jeszcze lepszych parametrów układu kierowniczego i zawieszenia. W modelu na rok 2019 – poza udoskonaleniami podzespołów – marka dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD), elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy (VSA) i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF.

Amortyzatory zapewniają teraz jeszcze bardziej komfortowe działanie i reakcje w trybie Quiet, przy jednoczesnym utrzymaniu większej sztywności dla wyższych prędkości i jazdy po torze wyścigowym.

Honda_NSX_2

Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają nie tylko powyższe udoskonalenia podzespołów i oprogramowania, ale także dostępne w standardzie opony klasy high performacne – Continental SportContact 6. Ogumienie – opracowane specjalnie dla nowego auta – zapewnia lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania – zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

Honda dokonała tych zmian celem zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń nowej Hondy jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.

W silniku modelu nowego modelu zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP, przy zachowaniu wysokich osiągów.

Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym pojazdu, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo- ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji. Chromowane wykończenie górnej osłony atrapy chłodnicy jest również dopasowane kolorystycznie do karoserii, a nowe siatki w przednich i tylnych zderzakach zyskały czarny połysk.

Klienci mogą teraz wybierać pomiędzy czerwoną tapicerką skórzaną lub nową tapicerką Indigo Blue, jeśli zdecydują się na połączenie Alcantary i skóry.

Produkcja Hondy NSX, rok modelowy 2019, rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.