Zadebiutował nowy, interaktywny film reklamowy, który demaskuje „drugą twarz” modelu Civic, zapowiadając debiut rynkowy odmiany Type R, planowany na przyszły rok.
W roku 2015 Honda wprowadzi na rynek nowy, najbardziej ekstremalny model ze słynnym, czerwonym logotypem „H” na masce, który w doskonały sposób ukaże drapieżny charakter japońskiej firmy.
Zobacz także:
Jak sugeruje krótki film, Type R jest nieokiełznanym alter ego rodzinnego Civica hatchback. „Heist” ma na celu pokazanie „dwóch twarzy” Hondy, umieszczając fanów w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia – jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę.
Z kolei w scenie nocnej ujawnia się „druga twarz” ojca – policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie – mimo że tak różne – doskonale się uzupełniają.
Film „Heist” rozpoczyna się od sceny z Hondą Civic przedstawioną w ciągu dnia, a do interakcji zachęcają pojawiające się napisy. Od tego momentu widz ma możliwość przełączania się pomiędzy
dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza „R” na klawiaturze. Efekt jest oszałamiający – słyszymy dźwięk odzwierciedlający wrażenia, jakie towarzyszą aktywowaniu trybu „Race” w nowej Hondzie Civic Type R, gdy kierowca użyje przycisku „R”.
Cały film zobacz pod adresem: https://www.youtube.com/user/HondaVideo?x=pl
Klawisz „R” na klawiaturze pozwala widzom wcielić się w rolę reżysera, aby w dowolnym momencie przełączać się pomiędzy dwoma opowiadaniami. Dzięki odpowiedniej oprawie dźwiękowej i idealnie
dopasowanym scenom, widz może odkryć „drugą twarz” Hondy. Film „Heist” europejską kampanię promocyjną, która będzie realizowana również w roku 2015.
Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.
– Ta kampania jest dla nas bardzo ważna. Honda Civic Type R jest jednym z czterech nowych modeli, które wprowadzimy w 2015 roku i ma za zadanie przyczynić się do umocnienia pozytywnego wizerunku marki. Nasze produkty słynną z innowacyjnych rozwiązań technicznych, a nasz przekaz dodatkowo umocni ten aspekt. Nie znamy innej firmy tworzącej tak emocjonujące interakcje z widzami, które potęgują charakter produktu – powiedział Martin Moll, dyrektor marketingu Honda Motor Europe.
Film „Heist” wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film „Catch Me Daddy”. Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.
– Piękno tego pomysłu tkwi w jego prostocie. Wciśnięcie klawisza „R” pozwala widzowi sterować filmem i przełączać się pomiędzy dwoma opowiadaniami. Zmiana ze spokojnej sceny rozgrywającej się w ciągu dnia na pełną emocji akcję dziejącą się nocą, daje dużo satysfakcji. To tak, jakby wejść w tryb „Race” i wcisnąć do oporu pedał gazu. Ogarnia cię wtedy poczucie mocy i ekscytacji. Mamy nadzieję, że dzięki temu filmowi odbiorcy przekonają się, że Honda ma dwie twarze – powiedział Scott Dungate, dyrektor kreatywny z Wieden+Kennedy London.