HONDA: NOWY SALON I SERWIS MARKI W TRÓJMIEŚCIE

Honda_nowsalo

Popularność Hondy w Polsce sprawiła, iż europejska centrala japońskiego koncernu podjęła decyzję o uruchomieniu kolejnego autoryzowanego salonu i serwisu tej marki w Trójmieście.

Priorytetem miał być nowoczesny i funkcjonalny design stacji, przyjazny zarówno dla jej pracowników jak i przyszłych klientów. Atutem nowego obiektu jest lokalizacja przy głównym ciągu komunikacyjnym Trójmiasta, przy Alei Zwycięstwa 162 w Gdyni.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W nowoczesnym dealerstwie samochodowym Honda Gdynia, zaaranżowanym zgodnie z najnowszą koncepcją architektoniczną, która będzie obowiązywać polską sieć dealerską od 2015 roku, prezentowane będą wszystkie aktualnie dostępne modele marki. Oprócz ekspozycji salonowej, dealer dysponuje również pełną flotą samochodów testowych, dostępnych dla osób zainteresowanych jazdami próbnymi.

Klimatyzowany salon, coffee room z aktualną prasą i telewizją czy dostęp do WiFi sprawią, że każdy z klientów oczekujących na odbiór swojego samochodu, będzie czuł się tu komfortowo. Architekci projektujący obiekt, bardzo dużą uwagę poświęcili potrzebom osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wyeliminowali oni wszelkie bariery architektoniczne, przewidując nawet dodatkową, specjalnie przystosowaną toaletę.

Klientom, którzy zdecydują się na zakup nowego samochodu w salonie Honda Gdynia, fachowa obsługa tej stacji zapewni kompleksową obsługę w zakresie doradztwa finansowego, wyboru pakietu ubezpieczeniowego, rejestracji nowego pojazdu, a także umożliwi pozostawienie dotychczas użytkowanego samochodu w rozliczeniu. Z myślą o klientach poszukujących samochodów używanych, nowy dealer przygotowuje ofertę pojazdów zweryfikowanych przez własną stację serwisową, aby do minimum ograniczyć ryzyko wynikające z zakupu aut z rynku wtórnego.

Honda Gdynia zapewnia również pełną obsługę posprzedażną, czyli profesjonalny serwis samochodów na gwarancji oraz tych pogwarancyjnych. Pięć stanowisk serwisowych, wyposażenie diagnostyczne oraz wykwalifikowana kadra doradców i mechaników to zapowiedź usług na najwyższym poziomie. Dealer oferuje również Assistance24h, kompleksową obsługę szkód komunikacyjnych, a także udostępnia
samochody zastępcze na czas naprawy. Serwis blacharsko lakierniczy spełnia najwyższe standardy napraw, zgodnie z wymogami producenta samochodów marki
Honda.