HONDA: NOWY CIVIC SPORT LINE JUŻ DOSTĘPNY W ZAMÓWIENIACH

Honda wprowadza do gamy modelu Civic 2020 nową wersję Sport Line, która oferuje elementy stylizacji nadwozia nawiązujące do modelu Civic Type R.

Nowa wersja, będąca kombinacją dobrych osiągów, funkcjonalności i drapieżnego wyglądu, dostępna jest w dwóch specyfikacjach wyposażenia: Comfort i Executive.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Charakterystyczne nadwozie modelu Civic poddano zmianom stylizacyjnym, mającym podkreślić sportowe aspiracje Hondy. Pojawiły się przednie elementy ozdobne, boczne listwy, tylny dyfuzor oraz subtelny tylny spojler. Nowe auto wyróżniają także 17-calowe felgi aluminiowe w kolorze piano black.

W pełni diodowe, zintegrowane reflektory i światła do jazdy dziennej zastosowano tu zgodnie z koncepcją większej klarowności i prostoty stylizacyjnej dotyczącej całej gamy modelu Civic. Do oferty dostępnych opcji kolorystycznych modelu Civic Sport Line dołączy nowy, wyróżniający się lakier Obsidian Blue Pearl.

Zmiany wnętrza

Oprócz zewnętrznych detali podkreślających sportowy styl nadwozia, zauważymy także zmiany we wnętrzu, wyróżniające wersję Sport Line na tle gamy modelu Civic z roku modelowego 2020. Nowością w są tu czerwone przeszycia na siedzeniach, kierownicy, gałce i osłonie mieszka dźwigni zmiany biegów i panelach drzwi oraz perforowane aluminiowe pedały nawiązujące do wspaniałego sportowego dziedzictwa marki.

W nowej Hondzie otrzymamy w standardzie system informacyjno- rozrywkowy Connect, który oferuje cyfrowe radio DAB i integrację ze smartfonami poprzez Apple CarPlay lub Android Auto. W wersji Executive, system zintegrowany został z kamerą cofania.

Wersja Sport Line ma być atrakcyjnym połączeniem sportowego stylu, korzystnej ceny i wydajności, którą zapewnia oszczędny, a jednocześnie dynamiczny trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,0 litra. Jednostka VTEC Turbo osiąga imponującą moc maksymalną 126 KM i maksymalny moment obrotowy 200 Nm, przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie 107 g/km i zużyciu paliwa od 4,8 l/100 km w skorelowanym cyklu mieszanym NEDC.

Mierzona w cyklu WLTP wysokość emisji CO2 wynosi 137–152 g/km, a zużycie paliwa od 6,0 do 6,7 l/100 km. Wersja dostępna będzie z sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną przekładnią CVT, obsługiwaną także za pomocą zamontowanych przy kierownicy manetek zmiany biegów.

Podobnie do pozostałych wersji Civica, Sport Line oferuje kierowcy bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego, który pomógł modelowi zdobyć najwyższe oceny w testach Euro NCAP. Uzupełnienia go rozbudowany pakiet Honda Sensing, obejmujący liczne systemy zwiększające bezpieczeństwo czynne oraz wspomagające kierowcę. Systemy są montowane we wszystkich wersjach wyposażeniowych.

Pakiet systemów bezpieczeństwa obejmuje m. in. system ograniczający skutki kolizji, inteligentny tempomat adaptacyjny, system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu, system utrzymania pojazdu na pasie ruchu i system rozpoznawania znaków drogowych. Wyższy wariant wyposażenia oferuje również system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, zawierający system monitorowania ruchu poprzecznego.

Funkcja asystenta jazdy z niewielką prędkością dostępna jest w obu opcjach wyposażeniowych z przekładnią CVT.

Można już zamawiać Civica Sport Line u lokalnych dealerów.