HONDA: MOŻNA JUŻ REZERWOWAĆ NOWY MODEL HR-V e:HEV

Nowa Honda HR-V e:HEV będzie dostępna w Europie pod koniec roku. Jednak już obecnie zgłosić zainteresowanie zakupem za pośrednictwem strony internetowej marki.

Nową generacja SUV-a HR-V, po raz pierwszy – w standardzie – będzie posiadać zaawansowany, dwusilnikowy, hybrydowy układ napędowy.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Ekonomiczny napęd idzie w parze z świetnym wyposażeniem i zaawansowanymi systemami dbającymi o bezpieczeństwo podróżujących. Eleganckie nadwozie, nawiązujące stylistycznie do modeli typu coupe, zaprojektowane zostało z myślą o zwiększeniu zarówno przestrzeni wnętrza, jak i komfortu.

Nowy HR-V jest najnowszym modelem w ofercie marki z emblematem e:HEV (gdzie „e:” oznacza elektryfikację, a „HEV” – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną). To trzeci z kolei model Hondy z takim emblematem, po odświeżonym CR-V i nowym Jazzie, które pojawiły się w ofercie w 2020 roku. Do końca 2022 roku europejska modeli producenta zostanie wyposażona w napędy korzystające z energii elektrycznej.

Nowe auto otrzymało odważnie nakreśloną, zintegrowaną osłonę chłodnicy, wydłużoną maskę i wyraziste, bardziej pionowe boki, dzięki czemu uzyskano dodatkową przestrzeń we wnętrzu. Środek maski znajduje się nisko i jest płaski, a linie boczne biegną do podstawy słupków A, wzmagając wrażenie stabilności i bezpieczeństwa.

Dzięki przemyślanemu rozmieszczeniu elementów hybrydowego układu napędowego, pojazd zapewnia przestronność dla czterech dorosłych pasażerów. Kabina zapewnia nowoczesne tkaniny i miękkie w dotyku materiały.

Projekt deski rozdzielczej to efekt uporządkowania wnętrza i kokpitu, w którym wszystkie elementy zostały rozmieszczone w przemyślany sposób. Nowy jest układ wentylacji kabiny, który tworzy kurtynę świeżego powietrza obok i nad pasażerami.

Dzięki zintegrowanemu układowi napędowemu oraz centralnie umieszczonemu zbiornikowi paliwa, w modelu zachowano funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats, który daje możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach i elastycznego kształtowania przestrzeni ładunkowej.