HONDA: GL1800 GOLD WING I GOLD WING TOUR NA 2021 ROK

Motocykl turystyczny Honda GL1800 Gold WingGold Wing w wersji na rok 2018 został zaprojektowany praktycznie od nowa, dzięki czemu stał się smuklejszy, lżejszy i zwinniejszy.

Posiada 24-zaworowy silnik SOHC o przeciwległych cylindrach, typu bokser. Dodano też wiele nowych funkcji.


Zobacz także:

MOTOCYKLE


 

Wśród zmian pojawiła się dostępna w opcji, 7-biegowa przekładnia Dual Clutch Transmission (DCT).

W roku 2021 zarówno Gold Wing, jak i Gold Wing Tour – dzięki ulepszeniom w systemie audio i nowym głośnikom – zaoferują wyższą jakość dźwięku. Ponadto pierwszy z nich jest teraz dostępny w nowej, atrakcyjnej kolorystyce Pearl Deep Mud Grey, z pomarańczowymi akcentami na przednim błotniku, pokrywie silnika, osłonie reflektorów, zbiorniku paliwa i na tylnej części motocykla.

Gold Wing Tour otrzymał zmiany istotne dla amatorów turystyki motocyklowej. Stał się bardziej praktyczny i komfortowy, szczególnie podczas dłuższych podróży. Pojemność górnego kufra została zwiększona do 61 litrów, co wystarczy, by pomieścić dwa pełnowymiarowe kaski. Tapicerkę siedzeń wykonano z połączenia zamszu i syntetycznej skóry, a dzięki zmianie kąta nachylenia oparcia, pasażer może przyjąć teraz wygodniejszą pozycję.

Nowy model będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych: dyskretnym Gunmetal Black Metallic i majestatycznym Candy Ardent Red.

Obie wersje mają swój własny charakter. Gold Wing stanowi ukoronowanie gamy jednośladów Hondy na rok 2021. Oferta obejmuje 24 nowe lub zmodernizowane modele – od chłodzonego powietrzem skutera Vision 110, po potężny motocykl turystyczny. Marka od dawna specjalizuje się w dostarczaniu pojazdów dla kierowców w każdym wieku i z dowolnymi upodobaniami.

Miłośnicy motocykli sportowych powinni czuć się usatysfakcjonowani. W tym segmencie przewodzi wysokoobrotowy, niezwykle mocny CBR 1000 RR-R Fireblade, zainspirowany maszynami MotoGP, ale wrażenia zapewni również prawdziwie sportowy model CBR 650 R, uzupełniony przez kieszonkową, dwucylindrową rakietę CBR 500 R.

Kierowcy zorientowani na motocyklowe przygody mają również szerokie możliwości wyboru, od Africa Twin i jej transkontynentalnego wariantu Adventure Sports, poprzez unikalny, dwukołowy SUV X-ADV, uniwersalny NC 750 X, aż po kompaktowy CB 500 X.

Motocykle Neo Sports Café przenoszą kierowców w świat industrialnego stylu i gołego metalu. Maszyny CB 1000 R i CB 1000 R Black Edition wysoko ustawiają poprzeczkę, prowadząc za sobą mniejsze modele CB 650 R i CB 125 R, które oferują bogate wyposażenie i walory użytkowe.

Fani stylu custom mają teraz do wyboru dwa modele Rebel – do Rebela CMX 500 dołączył Rebel CMX 1100. Zupełnie nowy custom z dużym silnikiem oferuje pełne charakteru reakcje, dzięki dwucylindrowej jednostce, zaawansowanej technice i precyzyjnemu podwoziu.

Nie zawiodą się też zwolennicy luksusowych skuterów. Do modeli premium – Forza 125 i Forza 350 dołącza Forza 750 – od teraz nowy flagowy skuter ze sportowej linii GT Forza, oferujący wysokie osiągi i naszpikowany nowoczesną techniką, standardowo wyposażony jest m.in w przekładnię z podwójnym sprzęgłem DCT.

Dla nowych adeptów motocyklowej przygody przygotowano osiem maszyn, do których prowadzenia wystarczy prawo jazdy kategorii A1: skutery Forza 125, PCX125, SH125, SH Mode i Vision 110 oraz motocykle CB 125 F, CB 125 R i MSX Grom. Wszystkie łączy wysoki poziom wyposażenia, praktyczności, jakości wykonania i radości z jazdy.