Grupa Renault prezentuje cztery nowe modele: Mastera, Trafica, Alaskana oraz Kangoo Z.E. Concept. To kontynuacja strategii w segmencie samochodów dostawczych.
Koncern prezentuje wizję przyszłości dostaw ostatniego kilometra z wykorzystaniem elektrycznego, eksperymentalnego i wyposażonego w inteligentne technologie modelu EZ-Flax.
Zobacz także:
Grupa Renault ułatwia życie odbiorcom biznesowym i indywidualnym dzięki systematycznie wprowadzanym produktom, ich designowi, technologiom i usługom dostosowanych do ich potrzeb. Obecnie odnawia część swojej oferty, chcąc umocnić pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych.
Nowe Renault Master prezentuje się obecnie z większym i bardziej solidnym przodem, całkowicie zmienionym wnętrzem, nowymi systemami wspomagania prowadzenia (Rear View Assist, Side Wind Assist), mocniejszymi i bardziej oszczędnymi jednostkami napędowymi (nawet do 180 KM /400 Nm).
Podróżowanie jest przyjemniejsze dzięki nowemu wyposażeniu. Nowy Master jest dostępny również w elektrycznej wersji jako Master Z.E.
Renault Trafic jest dogłębnie przeprojektowanym, uniwersalnym furgonem o dopracowanej stylistyce nadwozia i wnętrza. Jest wyposażone w nowe silniki i nową automatyczną skrzynię biegów. Jest także dostępne w wersjach do przewozu osób – Trafic osobowy oraz SpaceClass.
Renault Alaskan jest bardziej atletycznym i bardziej wytrzymałym pick- upem z nowym wyposażeniem, który zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Jego ładowność została zwiększona do 1,1 tony.
Kangoo Z.E. Concept to studyjna, elektryczna wersja miejskiego samochodu. Zapowiada odnowienie gamy Kangoo planowane w 2020 roku. Zwraca uwagę muskularną i dynamiczną stylistyką i jest świetnie dostosowane do zmian w sposobie pracy i w mobilności.
Po prezentacji samochodu koncepcyjnego EZ-Pro Grupa Renault eksploruje nowe sposoby dostaw ostatniego kilometra za pomocą EZ-Flex, elektrycznego i wyposażonego w inteligentne technologie modelu koncepcyjnego, który jest jednocześnie kompaktowy i zwrotny.
Grupa ma 120 lat doświadczenia na rynku samochodów dostawczych i była producentem wielu kultowych modeli. Od 1998 roku jest liderem na europejskim rynku samochodów dostawczych (bez pick- upów) i umacnia swoją pozycję w Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. W 2018 roku osiągnęła rekord sprzedaży z 619 229 sprzedanymi na świecie samochodami dostawczymi.
Po wprowadzeniu Mastera Z.E. i dzięki doskonałym wynikom Kangoo Z.E., Renault jest także pionierem i liderem na europejskim rynku elektrycznych samochodów dostawczych z udziałem 46,2 proc.