GRAND TURISMO SPORT: TAG HEUER PARTNEREM GRY

tag_heuer_gt1

Na sklepowe półki trafiła właśnie gra legendarnej serii Gran Turismo – Gran Turismo Sport. Twórcy tytułu poświęconego wyścigom samochodowym nawiązali współpracę ze szwajcarską firmą TAG Heuer.

Po raz pierwszy w historii gra wideo została powiązana z marką prestiżowych zegarków.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Oficjalna prezentacja tytułu odbyła się we włoskiej Modenie. Przed publicznością grę zaprezentował Kazunori Yamauchi, wiceprezydent Sony Interactive Entertainment i szef Polyphony Digital, biura odpowiedzialnego za jej opracowanie.

tag_heuer_gt2

Dziennikarze mieli okazję wzięcia udziału w wirtualnej rozgrywce, a także przejechania się autami producentów występujących w grze po terenie obiektu Autodromo di Modena.

Logo TAG Heuer będzie towarzyszyło graczom w czasie wyścigów sponsorowanych przez markę, widoczne na samochodach, bilbordach i bandach wokół toru, a także w czasie wyświetlania wyników i pomiarów czasu. Ponadto uczestnicy rozgrywki będą mogli odwiedzić wirtualne muzeum, w którym zapoznają się m.in. z historią marki TAG Heuer i motorsportu. Przewidziano także oddzielny dział gry prezentujący ofertę firmy.

Połączenie sił marki TAG Heuer i twórców gry Gran Turismo można śmiało nazwać współpracą legend. Szwajcarski producent zegarków jest od dekad związany ze sportami motorowymi, towarzyszył karierom tak wielkich postaci jak Steve McQueen czy Ayrton Senna.

tag_heuer_gt3

Gran Turismo to jeden z najpopularniejszych tytułów w historii gier wideo. W ciągu 20 lat istnienia serii sprzedaż jej kolejnych odsłon wyniosła łącznie niemal 78 milionów kopii.