GOODYEAR: NOWE POZYCJE ASORTYMENTOWE OPONY VECTOR 4SEASONS GEN-3

Goodyear rozszerza linię opon całorocznych Vector 4Seasons Gen-3 o 29 nowych pozycji asortymentowych do szerszej gamy pojazdów

Goodyear kontynuuje rozwój swojej flagowej linii opon całorocznych Vector 4Seasons Gen-3 rozszerzając ją o 29 nowych pozycji asortymentowych, z czego 17 to opony na obręcze 19-calowe i większe. Opona została zoptymalizowana pod kątem wymagań najnowszych pojazdów, takich jak Audi SQ8 e-tron, Ford Explorer oraz BMW X3, a dzięki niskim oporom toczenia i obniżonemu poziomowi hałasu może być z powodzeniem stosowana także w autach elektrycznych, takich jak Volkswagen ID.Buzz i ID.7. Część nowych rozmiarów została wyposażona w innowacyjne technologie Goodyear SealTech i SoundComfort.


Zobacz także:

NOKIAN: TÜV SÜD PRZETESTOWAŁ NOWĄ SERIĘ OPON LETNICH I CAŁOROCZNYCH
 

OPONY


 

Goodyar SealTech to technologia, która automatycznie uszczelnia przebicia bieżnika opony o średnicy do 5 mm, natomiast technologia SoundComfort może zmniejszyć poziom hałasu w kabinie nawet o 50%, dzięki poduszce dźwiękowej wypełniającej wnętrze opony, co jest szczególnie ważne w przypadku pojazdów elektrycznych.

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia wysokie osiągi zarówno latem, jak i zimą – jej zimowe właściwości potwierdza europejski certyfikat 3PMSF. Technologia zastosowana w oponie zapewnia wysoką przyczepność na mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni dzięki nowoczesnemu wzorowi bieżnika. Z kolei specjalna mieszanka gumowa zachowuje swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur, co przekłada się również na optymalne osiągi na suchej nawierzchni.

Nasza najbardziej zaawansowana opona całoroczna, wyposażona w najnowocześniejsze technologie, znacząco przyczyniła się do popularyzacji opon całorocznych w Europie. Szeroka gama dostępnych rozmiarów świadczy o tym, że Goodyear jest liderem w innowacjach oponiarskich. Rozszerzenie oferty pozwoli naszym partnerom oferować opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 większej liczbie klientów z różnorodnymi pojazdami, zapewniając wydajność i wygodę, których poszukują – powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.