Nowe opony Goodyeara w rozmiarze 17.5 cala do przewozów regionalnych na oś sterującą oraz napędową zapewniają mniejsze zużycia paliwa i skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z wcześniejszymi modelami (RHS II i RHD II).
Nowe opony noszą nazwę Regional RHS II+ i RHD II+. Opór toczenia nowych modeli jest średnio o 12 proc. mniejszy, a przyczepność na mokrej nawierzchni lepsza o 16 proc. Oznacza to – w porównaniu z poprzednim modelem – zwiększenie efektywności paliwowej i lepsze parametry hamowania, bez kompromisów w zakresie przebiegów.
Zobacz także:
OPONY
Dla większości operatorów przewozów regionalnych i zajmujących się dystrybucją towarów najważniejszym czynnikiem jest przebieg, zaś pozostałe priorytety to przyczepność na mokrej nawierzchni i efektywność paliwowa. Nowe opony nie tylko gwarantują długie przebiegi, zgodnie z trendem wyznaczonym przez ich poprzednie generacje, lecz także charakteryzują się udoskonaleniami w innych kluczowych obszarach, m.in. trwałości konstrukcyjnej.
Nowe opony zostały zatwierdzone przez dużych producentów pojazdów ciężarowych, takich, jak DAF i Mercedes-Benz. Goodyear Regional RHS II + i RHD II + można bieżnikować i pogłębiać. Opony są dostępne w rozmiarach 205/75R17.5, 215/75R17.5 i 245/70R17.5.
Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.