Choć to pełnia lata, to firmy oponiarskie myślą już o zimie. Goodyear zmodernizował właśnie linię opon UltraGrip, przeznaczona do jazdy po śniegu.
Samochody osobowe o dużych osiągach, mniejsze auta miejskie i pojazdy użytkowe mogą zostać wyposażone w ogumienie Performance+, 9+ lub Cargo.
Zobacz także:
Opona UltraGrip Performance+, dedykowana do aut o wysokich osiągach, poprawia zachowanie na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni dzięki dwóm kluczowym technologiom. Traction Protect zawiera nową żywicę, która zwiększa zdolność ogumienia do odkształcania i powrotu do pierwotnej formy.
Pozwala to na lepsze przekształcenie sił hamowania w przyczepność. Technologia Winter Grip wykorzystuje nową mieszankę gumy, która zapewnia lepszą elastyczność bieżnika w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność na śniegu i lodzie.
UltraGrip 9+ to specjalista do jazdy w trudnych, zimowych warunkach drogowych. Swoją skuteczność również zawdzięcza dwóm innowacjom. Technologia Mileage Plus chroni oponę przed pęknięciami i odrywaniem się cząsteczek gumy spowodowane trudnymi warunkami drogowymi. Rezultatem są dłuższe przebiegi. Jest także wyposażona w technologię Winter Grip, która zapewnia jej tak samo doskonałą przyczepność na śniegu i lodzie.
Właściciele lekkich pojazdów użytkowych, którzy chcą utrzymać je w ciągłym ruchu, nawet w najtrudniejszych warunkach zimowych, mają do dyspozycji nowy model UltraGrip Cargo. Dzięki ulepszonej rzeźbie bieżnika i mieszanek, nowe ogumienie charakteryzuje się znakomitą skutecznością hamowania na śniegu. Pozwala też obniżyć całkowity koszt posiadania, wydłużając żywotność opony.
Ogumienie UltraGrip 9+ jest sukcesywnie wprowadzane na rynek, pełna paleta rozmiarów będzie dostępna do września 2019 r. W przypadku Performance+ ponad połowa rozmiarów będzie dostępna od sierpnia br., cały asortyment rozmiarów zostanie wprowadzony przed końcem czerwca 2020 r. Natomiast w pełnym przekroju rozmiarowym jest już dostępna opona Cargo.